Aviseringar
Rensa alla

spelar längden roll


Ämnesstartare

detta kan väl tolkas på olika sätt men nu syftar jag på längd på killar/tjejer. spelar längden roll? tycker ni att killen ska vara längre osv?? ytlig tråd I know


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag föredrar längre killar men har haft kortare också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
Jag föredrar längre killar men har haft kortare också

ja jag skulle också föredra det. är dock en jäkla flaggstång så det är tomt på såna killar haha


   
SvaraCitera

Hur lång är du?


   
SvaraCitera

hur långt är en "flaggstång"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

183, lär växa någon cm till. inte jäääättelångt kanske men ja ganska 


   
SvaraCitera

är kort kille (170cm) och har inte märkt att det spelar någon större roll.. fast vore jag inte awesome på alla sätt som jag kan påverka hade det kanske varit motigare Galen men det är ju klart att det ofta är fördelaktigt att vara lång, människor går ju på fördomar och enkel symbolik ofta så någon längre får ju ofta mer respekt från början

men det är mest långa killar utan andra positiva egenskaper än sin längd och tjejer som är osäkra på sig själva som bryr sig speciellt mycket om killens längd, även om jag kan respektera att vissa hellre väljer en annan kille än mig pga längden.. som tur är finns det dock gott om tjejer som vill ha en bit av den här kakan ändå... Cool

själv föredrar jag väl tjejer som är kortare än mig men har inget direkt emot längre, var nyligen på g med en tjej på typ 185cm vilket var lite kul.


   
SvaraCitera

Få män är kortare än jag så jag har inte funderat speciellt mycket på det. Dock är vi ju så hjärntvättade med att män ska vara större och beskyddande och gud vet allt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känns ju så ytligt att inte känna att jag typ kan tänka mig att vara tillsammans med killar som är kortare än mig.. men det är så. fast ett par cm hit eller dit spelar ju ingen roll, och hittar man verkligen den rätta (cheesy euw) så kommer det antagligen inte vara någon viktig faktor


   
SvaraCitera

Iom att medellängd hos män ligger kring 182cm lär det inte vara några större bekymmer att hitta killar över 183cm..... 

Är 187cm, känner mig normallång och möter för jämnan längre och kortare polare. Finns väl typ lika många på 170 som 190...

Jobba på självkänslan, du kommer ej bli kortare förns du är typ pensionär ändå.


   
SvaraCitera

Ja, längden spelar roll.


   
SvaraCitera

Längden spelar bara roll om det spelar roll hos den det spelar roll hos.
"Självförtroende är attraktivt"... osv?

(Ingen aning, ville bara vara vis)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grovan:
Iom att medellängd hos män ligger kring 182cm lär det inte vara några större bekymmer att hitta killar över 183cm..... 

Är 187cm, känner mig normallång och möter för jämnan längre och kortare polare. Finns väl typ lika många på 170 som 190...

Jobba på självkänslan, du kommer ej bli kortare förns du är typ pensionär ändå.

fast det handlar inte om att jag har dåligt självförtroende eller självkänsla


   
SvaraCitera

Fantastiskt: (Ingen aning, ville bara vara vis)

bra skrivet faktiskt

om jag står och snackar med någon som är 210 så tycker jag att jag visar mer "värde" genom att skita i hans längd och äga konversationen än vad han gör genom att helt enkelt..vara lång..

men smaken är ju som baken =)


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

annasvensson:

ja jag skulle också föredra det. är dock en jäkla flaggstång så det är tomt på såna killar haha

Sårad


   
SvaraCitera