Aviseringar
Rensa alla

Spelar med :/


theow
Ämnesstartare

Hej, har ett problem som jag tycker är ganska jobbigt atm. 

Har aldrig haft ett seriöst förhållande förut (ä kille 01:a) och för ca 1,5/2 veckor sedan skaffade jag tinder eftersom att en kompis hade det. Jag swipade höger tills att jag matchade, aa ni förstår. Börjar skriva med en tjej där som jag tycker om och ja, vi tog varandras snapchat. Vi bor en bit ifrån varandra också så de har väl en del med de här att göra.

Som sagt vi skriver och skriver å efter ett par dagar börjar vi skriva att vi älskar varandra, EFTER 5 DAGAR? Och ja det kände jag ju då att ja, jag älskar nog den här personen även fast vi inte träffats. Men nu plötsligt känns allting bara helt fel och jag skriver jag älskar dig och massa annat, vi pratade t.o.m i 2 timmar en dag. 

Känns som att jag spelar med om man säger så, vi är intima å skriver som om vi vore nykära fastän jag inte vet hur jag egentligen känner. Vill inte ha ett förhållande med just den här personen eller någon alls för den delen, inte pga henne men jag känner verkligen att jag är inte en förhållande person, tycker om att vara singel känns d som :/  H

Vi pratar/skriver intimt om sex och jag spelar liksom med på att jag vill senare och ja, jag är inte heller helt hundra på min kropp, (kroppsbygggnad, kukstorlek etc) känner verkligen att jag vill vänta med sex ett tag för jag är osäker och det är en av de största faktorerna till att jag inte vill vara i ett förhållande 🙁

Så vad tycker ni att jag ska göra? Jag vill inte gå rakt på sak bara, typ: "jag älskar inte dig sorry" för vad vet jag hon kanske har starka känslor för mig? Sen har jag svårt att känna efter själv vad jag tycker :/ Skulle vara så sjukt tacksam för svar och hjälp utav någon!!!


   
Citera

Du ska säga som det är. Är hon nåt att ha kommer hon förstå det. Annars, bry dig inte om henne. Du är ännu väldigt ung och har hela livet framför dig. Det kommer flera. Och osäkerheten släpper med tiden.


   
SvaraCitera
Lounge

Om du vill vara schyst mot henne så säger du som det är. Jag tror hon kan ta det ok när ni pratat så kort. Hon kanske inte heller är särskilt seriös med "jag älskar dig". Det är obehagligt att säga som det är men du gör det rätta mot dig själv och henne! Klart du ska vara singel och vänta med sex om du vill det. Det är viktigt.


   
SvaraCitera

Det är lätt att det går lite för snabbt ibland. Säg till henne att du fortfarande är intresserad av att ha kontakt med henne men vill ta det lugnare. 


   
SvaraCitera
theow
Ämnesstartare

Tack så sjukt mycket för alla bra svarTumme upp, ska prata med henne imorgon 


   
SvaraCitera

theow:
Tack så sjukt mycket för alla bra svarTumme upp, ska prata med henne imorgon 

lycka till Glad


   
SvaraCitera

Tycker att du ska ringa henne och berätta som det är. Såklart är det svårt att erkänna något sånt men det är nästan elakt att inte göra det, hon förkänar att få veta:/ Lycka till!


   
SvaraCitera