Aviseringar
Rensa alla

Spelar roll någon roll för dig?


Draug

mpt:hv: du har misslyckats helt med att påvisa skillnaden då du angriper en halmdocka

det är din tolkning . Vilket ruttet uttryck btw hamldocka haha vafan menar du med det?


   
SvaraCitera
Draug

det jag menar är att sändningen våra hjärnor mottar kommer inte från denna jord. Vi är förprogrammerade att se det vi ser av något annat större än vi själva.


   
SvaraCitera

Draug: Vi är förprogrammerade att se det vi ser av något annat större än vi själva.

Så vi är robotar?


   
SvaraCitera
Kudhos

Do a barrel roll


   
SvaraCitera

Draug: nä du syftade på att våra hjärnor själva skapar allt vi upplever, jag syftade på att våra hjärnor inte skapar detta själva, utan blint följer den sändning som den endast kan mottaga. Sändningen innehåller informationen av vad våra sinnen ska se som hjärnan sen endast projicerar. Vill jämföra vår hjärna med en projektor som endast spelar upp information som den mottagit från okänd källa.

d va exakt de jag menade, likt grafikkort med gpu i datorer tar vi emot information i form av kod, som våra hjärnor "skapar" bilder utav som vi kan se, ljud vi kan höra, saker vi kan känna o.s.v.  🙂


   
SvaraCitera
reben

fattar inte


   
SvaraCitera
Draug

My dreams are her: Så vi är robotar?

på ett sätt, vi vet inte om det bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
fattar inte

Ska du ha den profilbilden får du allt anstränga dig lite här!Åtminstonde ljuga om att du fattar.


   
SvaraCitera

mm  


   
SvaraCitera

Meningen med livet är roll on


   
SvaraCitera

Draug: på ett sätt, vi vet inte om det bara

Jag tycker vi är lite väl sofistikerade för att vara robotar,


   
SvaraCitera
Exner

t rololololololo


   
SvaraCitera

Draug:

det är din tolkning . Vilket ruttet uttryck btw hamldocka haha vafan menar du med det?

det är en formellt vedertagen beteckning för ett mycket vanligt förekommande argumentationsfel.


   
SvaraCitera

börjar bli lite tjatigt med "hen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FNÖ:
börjar bli lite tjatigt med "hen"

Sluta läs det då. n00b


   
SvaraCitera