Aviseringar
Rensa alla

Spelåret 2012!


Ämnesstartare

Spelåret 2012 har kantats av många bra titlar tycker jag. Personlig favorit har varit Diablo III.
För att fräscha upp minnet listar jag några stora titlar det det gångna året.

Mass Effect 3
Max Payne 3
Sleeping Dogs
The Darkness II
Resident Evil 6
Halo 4
FarCry 3

mfl

Vad tycker ni om spelåret 2012?
Vilket spel är er personliga favorit?
Vad tror ni om 2013?


   
Citera
Ämnesetiketter

DayZ. DayZ. DayZ. DayZ. DayZ. DayZ.

Diablo 3 är ett jävla skämt...


   
SvaraCitera

maxpayne 3 asbra dishonored asbra sleeping dogs asbra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tevepro:

Diablo 3 är ett jävla skämt...

Varför?


   
SvaraCitera
Åtta

Jag har känt lite tvärtom. Det har väl inte varit ett dåligt år på spelfronten, men det är nog inget i år som verkligen "wow:at" mig. Det jag klockat in mest timmar i under 2012 är nog Binding of Isaac - ett spel från 2011. Dock har jag lagt några timmar på Awesomenauts, FTL och Guild Wars 2, vilka alla är släppta 2012. De spelen har jag nog inte lagt mer än 20-30 timmar på dock, sammanlagt.


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Varför?

RMAH


   
SvaraCitera

Tycker det varit ett rätt fint år. Borderlands 2,Assassin’s Creed 3 och Halo4 är alla riktigt riktigt bra! Wii u släpptes och överraskade mig positivt på många sätt. Hade inga högre förhoppningar men den är mycket trevlig så här långt. Året avslutades med att jag överraskas över hur kul tekken tag tournament 2 är. Tröttnat på tekken sen länge men detta spel har roat mig nästan lika mycket som 2an och 3an gjorde för några hundra år sedan.

2013 kommer naturligtvis bli fantastiskt. Bara en sån sak att GTA V kommer kommer göra året minnesvärt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Vad tror ni om 2013?

The last of us verkar grymt.


   
SvaraCitera

Att du vågar glömma Assassins Creed 3...


   
SvaraCitera

Xisco:

Att du vågar glömma Assassins Creed 3...

Visst äre så man blir upprörd!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Att du vågar glömma Assassins Creed 3...

Var många spel jag inte skrev ner men vill inte göra listan femhundra rader lång.

Är Assassin's Creed III ditt favoritspel från 2012?


   
SvaraCitera

katawa shoujo


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Mass Effect 3

Image


   
SvaraCitera

My dreams are her:

Var många spel jag inte skrev ner men vill inte göra listan femhundra rader lång. Är Assassin's Creed III ditt favoritspel från 2012?

Har inte spelat färdigt det än, men JA!


   
SvaraCitera

Image
ignorerar att det kom ut november/december 2011 då det är det enda nya spel jag spelat på evigheter


   
SvaraCitera