Aviseringar
Rensa alla

Speltips tack


Ämnesstartare

Fejlarn:

Spyro! [smile]

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Annars är Kingdom Hearts spelen najsa om du typ bara har PS2? ;>


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror väl de flesta har sagt spelen jag tänkte på.
Ratcher & Clank, Jack & Daxter, Rayman, Kingdom Hearts osv.. Längesen jag spelade liknande spel.. Nu spelar jag faktiskt ingenting (knappt). [smile]

By the way, cool visningsbild du har lemuu. [cool]


   
SvaraCitera

+ Sly Raccoon [blush]


   
SvaraCitera

Ja Zelda rekommenderas starkt. Jag tror det är kul vare sig det är till DS eller Wii (eller N64 för den delen). Men då krävs ju en konsoll såklart.

Annars säger min f.d klassföreståndare att final fantasy är kul. Jag har ingen erfarenhet alls av de spelen men han har säkert rätt.

För övrigt är den nyaste spyro-trilogin kul. Första spelet är för lätt och enformigt, andra är nästan för svårt och tredje är bra. Men ska man skaffa det krävs det att man spelar alla 3 för att kunna hänga med i storyn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
Lineage 2 är det bästa spel jag nånsin spelat, i think.
Det är ett MMORPG, alltså det påminner om wow väldigt mycket...


   
SvaraCitera

lemuu:

inte onlinespel

Chrono Trigger Snes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Första spelet är för lätt och enformigt, andra är nästan för svårt och tredje är bra. Men ska man skaffa det krävs det att man spelar alla 3 för att kunna hänga med i storyn.

har spyro 1, 2 o 3, sen nu har det ju kommit ut massa andra med namn istället så blir lite förvirrad


   
SvaraCitera

Pokemon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lemuu:

t.ex..

the sims och farmville:P


   
SvaraCitera

lemuu:

har spyro 1, 2 o 3, sen nu har det ju kommit ut massa andra med namn istället så blir lite förvirrad

Jo det är dom jag pratar om.

Första: a new beginning. (det som är lätt)
Andra: the eternal night. (det som är svårt)
Sista: dawn of the dragon. (det som är perfekt)

Dom 2 första ÄR sämre men som sagt så måste man spela dom för att hänga med i storyn. Men det är åtminstone jättemysiga miljöer i dom.... Och Spyro är söt.
Det sista är bara snyggt och 10 ggr roligare.

Jag har aldrig ägt de äldsta spelen men efter att ha spelat dom nyaste vet jag inte om jag vill/kan "byta ner mig" till den äldre stilen. Jag vill testa dom men jag anar en besvikelse.


   
SvaraCitera

Vad har du för konsoler tillgängliga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ööörkarn:

Första: a new beginning. (det som är lätt)
Andra: the eternal night. (det som är svårt)
Sista: dawn of the dragon. (det som är perfekt)

lol? dom är ju nya mot vad jag har..

denna är nog den första som ens kom ut, den har jag. 1an.

spyro 2:
http://www.calshop.biz/gol_2005-2006/immagini/Psx/FICHE%20S/COVERS/Spyro_2_pal-f...

spyro 3:

http://www.calshop.biz/gol_2005-2006/immagini/Psx/FICHE%20S/COVERS/Spyro_3_Pal.j...

dom har jag.. sen de du länkade, de kommer jag ihåg att de kom senare. men spyro har blivit så ful nu med de nya.. han var ju grymt söt på "min tid" dessa är från .. ja herregud, mellan 94-98 , den första iaf, sen kanske 2000, ska minsann kolla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barrel One:

Vad har du för konsoler tillgängliga?

ps2 och dator, game boy colour? 😉 [bigsmile]


   
SvaraCitera

lemuu:

lol? dom är ju nya mot vad jag har..

Jo det är ju de senaste så det är inte så konstigt.

lemuu:

dom har jag.. sen de du länkade, de kommer jag ihåg att de kom senare. men spyro har blivit så ful nu med de nya.. han var ju grymt söt på "min tid" dessa är från .. ja herregud, mellan 94-98 , den första iaf, sen kanske 2000, ska minsann kolla

Jaha okej, men då har jag ingen anledning att tipsa då.

FUL?? Spyro var ful FÖRR. Han är söt nu. Men ändå, hur söt han än är nu så är Cynder min favorit. :3 Kärlek till att man kan spela som henne i det sista ( ).

Jag minns att jag testade spyro 3 när jag som 8-åring besökte siba. Jag föll för honom direkt men fick inget PS och kunde inte spela spyro då. Det enda jag kan komma på som är bättre med de äldre spelen är att man alltid kan flyga?


   
SvaraCitera