Aviseringar
Rensa alla

Sperma


Macktorsken:

Har gjort det.

Jag vet, flera gånger [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Yes, the shit.

Jag antar att du spydde strax därefter.


   
SvaraCitera

Nope


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch..Hehhe tänkte göra en sån här tråd om några killar har smakat in egen sats..

UUSSCCHH[surprised]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

PS. Hörde att om man åt mkt mange kunde man färga sina spermier like rött aktigt..Och smaken skulle ochså förbrättras..


   
SvaraCitera

Feliwsia:

Så länge det hålls utanför min mun är jag glad.

Men ok i ansiktet..? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pandan:

Men ok i ansiktet..?

Haha bra fråga. Idk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jerrytheking:

vad tycker ni tjejer om sperma ..har varit med en tjej som va tokig i det några som har svalt o en del som inte vill veta av de

Är det verkligen gott? Jag undrar det seriöst om valet mellan sperma och choklad så skulle sperma verkligen vinna?

Kan jag knappast tänka mig, men visst man kan säkert lura sig själv att snor är jättegott det med.


   
SvaraCitera

jerrytheking:

en tjej som va tokig i det


Dold text: lägg märke till "va"

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Hur känns det att svälja det?Kan ngn förklara=?

Det kan klibba fast i strupen eller gommen.. Kan få upp typ bitar av sperman ibland ;s
svårt att svälja helt


   
SvaraCitera

jag vill inte veta av det[mad]


   
SvaraCitera

NovemberTjejen:

de flesta killar gillar när man sväljer[y]


   
SvaraCitera

Alltså kanv i reda ut detta en gång för alla? Egentligen spelar det inte någon roll om tjejen sväljer, då har ju killen för fan redan kommit och är inte kåt längre. Orgasmen är över for fuck sake.

Enda gångerna de är najs mde tjejer som sväljer sperma är ju när man kollar på porr.

dock kan det ju vara nice att veta att hon kommer svälja, som en eggande tanke inder orgasmen, men just ATT hon sväljer är så jävla onödigt


   
SvaraCitera

Jag har svalt en gång och det är inget jag gör om för jag höll på att spy efteråt


   
SvaraCitera

detberorpå:

Det kan klibba fast i strupen eller gommen.. Kan få upp typ bitar av sperman ibland ;s
svårt att svälja helt

är nog något fel på din snubbe 😉


   
SvaraCitera

kPTRRRR:

är nog något fel på din snubbe 😉

hehe, jo ;|

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enkaka:

då har ju killen för fan redan kommit och är inte kåt längre.

Det kan vara en upphetsande tanke i framtiden, att killen tänker tbx på hur det var & blir kåt.
Duh.

enkaka:

men just ATT hon sväljer är så jävla onödigt

Nja.. Det är som ett litet bekräftande.. Att man uppskattar honom osv osv. Han känner sig bra på något sätt, verkare som. Istället för att tjejen ba "men euw, fett äckligt"

Sen, har jag märkt, att killen blir kåt NÄR hon SKA ta det i munnen och det påverkar orgasmen - det gör den starkare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xiaousagi:

sperma<3 🙂 fast blir väldigt kladdigt om man får det på kroppen..men det gör inget ^-^ för det är mysigt 😀

oj då.... Såpass?

detberorpå:

Det kan klibba fast i strupen eller gommen.. Kan få upp typ bitar av sperman ibland ;s
svårt att svälja helt

O_O

livet_:

jag vill inte veta av det[mad]

Mes

DenUnDeRlIgApOjKeN:

PS. Hörde att om man åt mkt mange kunde man färga sina spermier like rött aktigt..Och smaken skulle ochså förbrättras..

Detta ska provas!!!


   
SvaraCitera