Aviseringar
Rensa alla

Sperma i ansiktet


elvafemtio:

Läste någonstans att ögonen inte tål det riktigt?

Nä, men det kunde du väl ändå räkna ut själv? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite som saltvatten eller liknande i ögat, dom hr en tendens att bli lite röda om man träffr där. men det är inte direkt livshotande. annars innehåller sperma proteiner och en del E och B vitamin som faktist är bra för huden. och ska man vara sån är det ba för hårbottnen oxå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte på något sätt skadligt mot huden, sålänge du inte är allergisk mot just sperma. Men sådan allergi är väldigt ovanlig (jag vet inte ens om den verkligen finns, någon som kan bekräfta med vetenskapliga källor?)


   
SvaraCitera

hur har du sex om du funderar på att få det i ansiktet?[shake] ansiktet sitter ju högt däruppe och den där saken man har sex med sitter långt därnere[sad]


   
SvaraCitera

Jag har hört att sperma ska vara bra för huden, men det känns som om det är en line en kille skulle dra för att få spruta mig i ansiktet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

hur har du sex om du funderar på att få det i ansiktet? ansiktet sitter ju högt däruppe och den där saken man har sex med sitter långt därnere

eh ? du har ingen gissning ?


   
SvaraCitera

galenolga:

Jag har hört att sperma ska vara bra för huden, men det känns som om det är en line en kille skulle dra för att få spruta mig i ansiktet [rolleyes]

Hade varit fan så bra om ni gick ner i vikt av att svälja det också!


   
SvaraCitera

JKNUG:

Hade varit fan så bra om ni gick ner i vikt av att svälja det också!

Haha, visst [rolleyes]
Det roligaste skulle vara om man hittar ett paket med diet-piller och så visar det sig att många av ingredienserna kommer från sperman [cute]


   
SvaraCitera

galenolga:

Haha, visst [rolleyes]
Det roligaste skulle vara om man hittar ett paket med diet-piller och så visar det sig att många av ingredienserna kommer från sperman [cute]

Jag skall "uppfinna" det. [zzz]

O typ att ni tjejer har något slem i fettan som gör alla män snälla och underbara, då hade ni låtit oss. 😀


   
SvaraCitera

JKNUG:

O typ att ni tjejer har något slem i fettan som gör alla män snälla och underbara, då hade ni låtit oss. 😀

Haha, bara för att killen skulle vara snäll och underbar, gör det inte så att vi gillar gegga i ansiktet bättre =P


   
SvaraCitera

galenolga:

Haha, bara för att killen skulle vara snäll och underbar, gör det inte så att vi gillar gegga i ansiktet bättre =P

Ni hade offrat det för att alla män i världen skulle bli underbara mot er, jo det tror jag.


   
SvaraCitera

galenolga:

Jag har hört att sperma ska vara bra för huden


   
SvaraCitera

JKNUG:

Ni hade offrat det för att alla män i världen skulle bli underbara mot er, jo det tror jag.

Haha, min kille är underbar men inte vill jag ha gegga i ansiktet för det =P Bara på födelsedagar och andra årsdagar [cute]

EDIT

Man vill ju att det ska finnas något i sexlivet som är svårt att få, på så sätt förlorar det inte sin charm [cute]


   
SvaraCitera

galenolga:

Haha, min kille är underbar men inte vill jag ha gegga i ansiktet för det =P Bara på födelsedagar och andra årsdagar [cute]

Eeew.


   
SvaraCitera

kimberlyjoness:

eh ? du har ingen gissning ?

nej, vadå?[shake]


   
SvaraCitera