Aviseringar
Rensa alla

spice?


strawberryfields:

spice?

Syftar du på det som alla smugglers smugglar runt i Star Wars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KristalleN:

Vi vanliga människor tar avstånd från sån skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arthur89:

Se dina tidigare utlåtanden [smile]

?


   
SvaraCitera

KristalleN:

Vi vanliga människor tar avstånd från sån skit.

Från sån skit???
ursäkta mig. men när alkolhål som majoriteten av världens befolkning, troliggvis även du dricker är mkt farligare för människans hälsa. Dessutom är det beroendeframkallande vilket cannabis inte är.
Hur många dör om året på grund av alkoholförgiftning? har ingen exakt siffra men antar att det är väldigt många.
det finns väldigt få dokumenterade dödsfall direkt påverkat av för stort intag av cannabis på flera tusen år.

Och som så många andra säger är bilden på cannabis de flesta har påhittad och helt utan korrekta grunder.

Cannabis gör dig lugn och harmoniskt. Du har lättare att finna inre frid och hjälper/lindrar och till och med botar ett antar sjukdommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nothing but problem:

Dessutom är det beroendeframkallande vilket cannabis inte är.

Enligt mig är det lättare hänt att man börjar missbruka cannabis än alkohol, då cannabis är en såpass lätt drog som tål att tas i prinip hela tiden utan att användaren mår dåligt eller ens får abstinens om ett uppehåll skulle ske. Den psykiska tillvänjningen sker ungefär lika snabbt som med world of warcraft, sen är man fast och tycker att det är det enda som är kul. Såvida man inte bryter sig loss lite då och då. [zzz]
Älskar cannabis btw. Jag älskar dock rätt mycket annat också.


   
SvaraCitera

Cannabis är väldigt lätt att missbruka, guess why? It's not that harmful so you don't notice you smokin' too much


   
SvaraCitera

Infraröd:

Smaken är skogsbrand, kemiskt avfall och kattpiss.
Ruset är som att vara råbäng minus allt som är skönt med det.
Man blir bakis, trög i huvudet och får vätskebrist.
Det är dyrt.
Det brinner dåligt.
Det är smuligt och jobbigt att packa i pipan.

Jag testade samma med några polare för ett tag sen..
Exakt samma känsla som dig men vart bara dåsig/ont i huvudet,trött, och torr i halsen...

Det är de ända drogen jag testat, och jag fattar inte varför någon köper skitet... roligare att ta några öl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

Exakt samma känsla som dig men vart bara dåsig/ont i huvudet,trött, och torr i halsen...

Ja, det är ungefär det som händer.

Olycklig:

Det är de ända drogen jag testat, och jag fattar inte varför någon köper skitet... roligare att ta några öl

Klart det är. Glöm inte att alkohol också är en drog, bara.


   
SvaraCitera

KristalleN:

Vi vanliga människor tar avstånd från sån skit.

Och definitionen av vanliga kan variera utifrån betraktaren...


   
SvaraCitera

Infraröd:

Glöm inte att alkohol också är en drog, bara.

alkohol är billigt/lagligt och säljs fritt från bolaget 😉 Spice gör ingenting som är roligt och det är dyrt, skulle hellre lägga pengar på alkohol eller nått tyngre än spice, det är inte svårt att få tag på ^^


   
SvaraCitera

KristalleN:

Vi vanliga människor tar avstånd från sån skit.

Dom så kallade vanliga människor blir beroende utav cigaretter och snus 😉 det är inte direkt bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Olycklig:

alkohol är billigt/lagligt och säljs fritt från bolaget 😉 Spice gör ingenting som är roligt och det är dyrt, skulle hellre lägga pengar på alkohol eller nått tyngre än spice, det är inte svårt att få tag på ^^

Jag är helt med dig. Spice är skit.


   
SvaraCitera

Har testat den nyaste "spice Diamond" och gav en riktigt skön "tripp" så effektmässigt helt klart Godkänt men priset.... alldeles för dyrt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lkpgch:

Har testat den nyaste "spice Diamond" och gav en riktigt skön "tripp" så effektmässigt helt klart Godkänt

Enligt mig helt klart Icke Godkänt. "Spice diamond" är skit om man jämför med allt annat. Har du rökt cannabis?


   
SvaraCitera

jag har testa,

men jag har en fråga, HUR MYCKET SKA MAN RÖKA??
rökte en sån där liten påse men kände inte ett skit på hela dagen.
tänkte plugga hög och få höga poäng men funka skiiit!


   
SvaraCitera