Aviseringar
Rensa alla

Spice


vill hellre ta kokain o heroin


   
SvaraCitera

Ja, en gång för flera år sedan. Jag visste inte att det var spice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahlurad: Ja

innan de blev farligt
men inte nu


   
SvaraCitera

Kan inte vara värt det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:
Kan inte vara värt det. 

beror ju på vilken av dem det är men generellt så har väl de bra och, vid enstaka bruk, någorlunda säkra varianterna försvunnit tack vare vår narkotikapolitik. så nu dör folk istället. jag anser att beatrice ask bör avrättas som kompensation.


   
SvaraCitera

Varför i helvete finns det ens droger och knark? Människor dör ju bara av det! Ciggaretter, snus och alkohol borde inte häller finnas! Sådant skit förstör bara andras liv så vad är meningen!? Vem är dum nog att komma på något sådant!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte att röka saker


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

beror ju på vilken av dem det är men generellt så har väl de bra och, vid enstaka bruk, någorlunda säkra varianterna försvunnit tack vare vår narkotikapolitik. så nu dör folk istället. jag anser att beatrice ask bör avrättas som kompensation.

Har misstro mot RC överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Har misstro mot RC överhuvudtaget.

det ska man ha. men mest mot polisen och politikerna som ens gör dem till en grej.


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

det ska man ha. men mest mot polisen och politikerna som ens gör dem till en grej.

Sant, är nog inte helt säker på att jag skulle bruka drogerna ens om de var lagliga dock, har en tendens att bli hypokondrisk som tusan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Sant, är nog inte helt säker på att jag skulle bruka drogerna ens om de var lagliga dock, har en tendens att bli hypokondrisk som tusan.

då skulle man ju inte ta dem, åtminstone inte när de fortfarande var RC's dvs ej medicinskt testade.


   
SvaraCitera

Nej, någon måtta på dumhet får det ju ändå vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedon:
Nej, någon måtta på dumhet får det ju ändå vara.

det är bra att du bara röker äkta gräs


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

då skulle man ju inte ta dem, åtminstone inte när de fortfarande var RC's dvs ej medicinskt testade.

Menade de "vanliga" drogerna likaså.


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill:

det är bra att du bara röker äkta gräs

Lol, röker inget alls. Flugsvamp, kanske. Men det är enda undantaget.


   
SvaraCitera