Aviseringar
Rensa alla

Spice, Oro ängslig!!!? Synhallucinationer


Ämnesstartare

Tjena! Rökte spice för 2 månader sedan ett bloss och bl.a. Fick panikattack under spice ruset och gick fort hem och trodde jag fått psykos, hade ångest över att min pappa ringt mot och bett mig komma hem, har haft overklighetskänslor konstant, men lindrats genom att inte tänka på det, ska även gå på Kbt nu i veckan eventuelt, har dragit denna storyn vet inte hur många gånger både här och terapi snack. Nu till saken, alla har sagt att ta det lugnt och gör något annat och syssel sätta dig med något, det har gått bra den här veckan och inte läst om psykos och sånt på internet som fått mig nojjig. Men nu ikväll 22:54 så var jag ute och gick en runda, allt var skönt kvällen var skön, sen så såg jag en cyklist cyklade förbi och fokuserade synen på han, sen bara lagade synen som på tv'en eller dator skärmen eller något spel altså knappt en sekund, jag kände det och märkte det och såg det! Var väldigt äckligt men försökte att inte göra så stor grej av det. Har även märkt att jag har visual snow altså myrkrig i ögorna överallt, kan även se gula sträck på vita bakgrunder och ibland någon Anna stanns med svag kontrast. Kan det vara en synhallucination?! När man är psykotisk har man ingen sjukdoms insikt, men är så medveten om mina symptom så det inte finns. Vet inte om jag är död eller lever på grund utav overklighetskänslorna, men som sagt vissa tillfällen vet jag att lever för jag kan känna känslor och skit, men någon som har någon idé bakom detta?


   
Citera
Lod
 Lod

Sjukvårdsrådgivningen 1177! Ring det numret och prata en stund


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta skapa en ny tråd varje gång du vill prata om det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lod:
Sjukvårdsrådgivningen 1177! Ring det numret och prata en stund

Hjälper inte så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi:
Sluta skapa en ny tråd varje gång du vill prata om det

Är ny här tror du jag vet allt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rök inte igen Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är "spice" för nånting?


   
SvaraCitera
Draug

Låt bli det där i framtiden, man kan få ep anfall av skiten. Att röka kemikalier leder aldrig till något bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: Att röka kemikalier leder aldrig till något bra.

:S:S:S:S:S


   
SvaraCitera
Draug

mpt:hv: :S:S:S:S:S

Cannabinoider visserligen men fortfarande en kemikalie :S Oroväckande att så många unga röker det där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Rök aldrig någonsin ensam om du inte är van.
2. Rök endast vid tillfällen då du känner ett lugn och då du inte har NÅGONTING att oroa dig över.
3. Rök endast på platser där du känner dig säker och "hemma"

profit


   
SvaraCitera

anonymajag:
1. Rök aldrig någonsin ensam om du inte är van.
2. Rök endast vid tillfällen då du känner ett lugn och då du inte har NÅGONTING att oroa dig över.
3. Rök endast på platser där du känner dig säker och "hemma"

profit

4. Rök aldrig spice :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför röka en sådan jävla kontgjord syntetisk drog som Spice när du kan röka vanlig hederlig organisk marijuana eller hasch dvs Cannabis?    Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghostwriter:
Varför röka en sådan jävla kontgjord syntetisk drog som Spice när du kan röka vanlig hederlig organisk marijuana eller hasch dvs Cannabis?    Skeptisk

Skulle tro att det är en kombination av okunskap, brist på kontakter och pris. "Spice" är ju dessvärre billigare än vanligt hederligt röka. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah: Skulle tro att det är en kombination av okunskap, brist på kontakter och pris. "Spice" är ju dessvärre billigare än vanligt hederligt röka.

Jovisst, hemkörd sprit är också billigare än Systembolagets drycker. Blink


   
SvaraCitera