Aviseringar
Rensa alla

Spiderman har dött!!!


Ämnesstartare

läste nyligen i olika tidningar att spiderman blev dödat av green goblin i en av de senaste tidningarna och ska erästtas av en yngre, homosexuell och svart (hudfärgen) spiderman... [shake]

varför har inte detta blivit mer fuzz om?? det är ju sjukt viktiga nyheter [sad][cry]


   
Citera
Ämnesstartare

alla tankar går till spiderman och hans familj :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läste lite mer och det är i "ultimate marvel"-universumet som spiderman nu ska bli en "bögneger" (...) men i "vanliga" så lever fortfarande peter parker [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förmodligen kommunistmuslimbögjudePK-maffian som ligger bakom!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Förmodligen kommunistmuslimbögjudePK-maffian som ligger bakom!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marvel Universe är lite som hinduism. Samma nissar har flera inkarnationer på olika plan.

Rödingajäveln:

Förmodligen kommunistmuslimbögjudePK-maffian som ligger bakom!

Hah, minns uppståndelsen på flashback inför rollsättningen i Thor. Idris Elba (Stringer Bell) som Heimdall.


   
SvaraCitera
Åtta

Ultimate Marvel är det skruvade universumet där Marvel-författarna får göra lite vad de vill. Det är inte första gången Spindelmannen dött (dock verkar det ju vara permanent denna gång, men som sagt bara i Ultimate-universumet, så det spelar ingen roll).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner att marvel är ett hot mot kärnfamiljen, snart kommer väl folk att knulla hundar på gatorna om vi inte stoppar dom här jävla pkmänniskorna i judemedian


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Den är så jävla bra. [bigsmile] Tänker mig att det är exakt sådär det ser ut i Ganthucs lilla värld.

dazed:

känner att marvel är ett hot mot kärnfamiljen, snart kommer väl folk att knulla hundar på gatorna om vi inte stoppar dom här jävla pkmänniskorna i judemedian

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Ultimate Marvel är det skruvade universumet där Marvel-författarna får göra lite vad de vill.

Är det där Batman tänder på sin morsas lik eller är det i vanliga?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Åtta

Dan_the_ironman:

Är det där Batman tänder på sin morsas lik eller är det i vanliga?

Tror att Batman tänder på sin mammas lik i alla tänkbara universum.


   
SvaraCitera

rasism!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reagerade såhär: [surprised][sad][zzz]
Fast vad jag läst så dör väl spiderman någon gång(i vanliga världen) för att sedan ersättas av sin dotter osv...
Nej jag har inte full koll.

ohdeer:

Marvel Universe är lite som hinduism. Samma nissar har flera inkarnationer på olika plan.

Liknelsen=[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Tror att Batman tänder på sin mammas lik i alla tänkbara universum

Jag fick inte reda på detta förns typ förra veckan, blev väldigt förvånad på hur sjuk den serien var, en rad andra exempel tog också upp av personen i fråga O:


   
SvaraCitera