Aviseringar
Rensa alla

spindlar


Ämnesstartare

HATAAAAAAAR SPINDLAR. hur får jag bort dem från mitt hem?!?!!?!??!?!?!?!

och om någon säger "lyckospindel" eller "spindlar är bra, de är helt ofarliga" en gång till....VISST, de gör mig ingenting. men jag är rädd, oroad och äcklad. de är så stora och snabba och överallt [cry] tänk om det kommer 1000 stycken och kryper in i mina öron inatt?

tycker de är äckliga små vider som springer runt snabbt som fan över mitt golv, droppen nyss dock när DEN STÖRSTA EVER låg på min mac. KRÄK! JAG LÄNGTAR TILL VINTERN BARA FÖR ATT DE IDIOTERNA SKA DRA ÅT HELL.

Vad gör man? ska dammsuga hela hemmet imorgon. Önskar man kunde typ anordna en spindelfälla. Vill lägga in någon fin poäng om att jag gillar djur och egentligen inte vill skada dem men när det kommer till dessa enorma spindlar blir jag ett svin.


   
Citera
Ämnesstartare

hur kan du ha så många inomhus :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

hur kan du ha så många inomhus :((

vet inte [cry] innan vi flyttade hit så frågade jag till och med de tidigare ägarna om de hade mycket spindlar, de sa bara "nääää vi har inte sett några". EEEEH? sett asmånga [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur kan man hata ett sådant förträffligt unikt djur?

Image

Dold text: ryserihelakroppen och datorjävel hängde sig när jag googlade fram bilden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag försöker lära mig tycka om spindlar. det går framåt. de är rätt coola; de små ser helt mekaniska och robotaktiga och onda ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

innan vi flyttade hit så frågade jag till och med de tidigare ägarna om de hade mycket spindlar, de sa bara "nääää vi har inte sett några". EEEEH? sett asmånga [cry]

[sad][sad]
är också rädd för spindlar, mest när jag är hos pappa för vi bor i ett gammalt hus och småkryp och spindlar etc tar sig in jättelätt och verkar finnas lite varstans (låter som ett ruckel nu men det är det ej :c) så jag gillar inte att vara där på sommaren [sad]

men du vet inte vart dom kommer ifrån eller så?? eller kommer dom in via öppna fönster etc? :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helutuhle:

hur får jag bort dem från mitt hem?!?!!?!??!?!?!?!

Det får du inte.

Jag försöker lära mig att tycka om dem. Eller tycka att det är helt ofarligt om de råkar krypa på mig i alla fall.
Det går sådär. Avskyr att ha kryp i håret.
Annars är det fine.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Jag försöker lära mig att tycka om dem.

du lär dig, unge padawan. det är bra. följ bara mitt exempel så kommer jag att leda dig till, öh, vad nu jedikrigare vill. upplysning, kanske. eller ett flashigare lasersvärd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

du lär dig, unge padawan. det är bra. följ bara mitt exempel så kommer jag att leda dig till, öh, vad nu jedikrigare vill. upplysning, kanske. eller ett flashigare lasersvärd.

Yess mazzter.
*har kort hår och fläta i nacken*
Jedikrigare vill rädda universum och få jedirabatt på mcdonalds.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns svärden i magenta?
Det skulle matcha mina nya stövlar såååå bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Dold text:

Klicka inte:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Finns svärden i magenta?
Det skulle matcha mina nya stövlar såååå bra.

Image

titta vilken sexig blick han har. älskar kombinationen sängkammarblick och sängkammarkläder. en gigantisk fallossymbol skadar inte heller.

usch vad jag hatar star wars. gillar egentligen bara ordet padawan.


   
SvaraCitera

Det är inte dom spindlar du ser, som du ska vara rädd för. Det är dom du inte ser som är farliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dzjugasjvili:

titta vilken sexig blick han har. älskar kombinationen sängkammarblick och sängkammarkläder. en gigantisk fallossymbol skadar inte heller.

Tänk att träffa honom på riktigt. Kläderna skulle smälta av och kroppen vara helt redo på några sekunder.
Men det där är inte magenta.

dzjugasjvili:

usch vad jag hatar star wars. gillar egentligen bara ordet padawan.

Star Wars som e så mysigt. 🙁
De gamla. Fina modeller som ser ut att vara gjorda i papp. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Tänk att träffa honom på riktigt. Kläderna skulle smälta av och kroppen vara helt redo på några sekunder.

mmmmm, slicka hans lena, hårlösa skalle och leka med hans lasersvärd.

krasch:

Men det där är inte magenta.

du är inte magenta.

krasch:

Star Wars som e så mysigt. 🙁

det är så dåligt...... det enda bra är millenium falcon. älska millenium falcon. jag har den i 700-bitar-lego-form.


   
SvaraCitera