Aviseringar
Rensa alla

spinning - stora lår?


puckoboll:

nöjd?

nöjd kan man vara när man är död


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

nöjd kan man vara när man är död

synd att jag hade svar på tal[wink]


   
SvaraCitera

puckoboll:

synd att jag hade svar på tal[wink]

Ja, ofta lixom.
En grej kan ju vara att du arbtear på ett visst sätt när du spinnar, så vaderna tränas? Du kanske ska ha en annan teknik för låren?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jojOzZz:

Ja, ofta lixom.

sum faen. [wink]

jojOzZz:

En grej kan ju vara att du arbtear på ett visst sätt när du spinnar, så vaderna tränas? Du kanske ska ha en annan teknik för låren?

är väl inte inga speciella tekniker för låren? vaderna är ju mest var du placerar foten liksom, ju mindre av tårna som vilar på trampan desto mer vadmuskler. men låren trycker ju bara neråt väl?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

beror på om du gör rätt eller inte.

hur kan man rida fel...?


   
SvaraCitera

puckoboll:

I don't do donken.

Promenera.


   
SvaraCitera

Du får inte stora lår av spining! =)


   
SvaraCitera

Feliwsia:

hur kan man rida fel...?

Du spänner fel muskler. Ett fel 90% av ryttare gör naturligt är att "knipa" sig fast med låren mer eller mindre. ajabaja. På insidan av låren ska man inte ha några muskler alls.

I och med att du ställer frågan känns det som att du inte har så bred kunskap och därmed kanske ska ta ett snack med en vettig instruktör om din sits.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Du spänner fel muskler. Ett fel 90% av ryttare gör naturligt är att "knipa" sig fast med låren mer eller mindre. ajabaja. På insidan av låren ska man inte ha några muskler alls.

I och med att du ställer frågan känns det som att du inte har så bred kunskap och därmed kanske ska ta ett snack med en vettig instruktör om din sits.

Jag har inga muskler där heller och min sits ska det inte vara fel på men skitsamma missuppfattade väl de hela -.-


   
SvaraCitera

kPTRRRR:

stora vader däremot

Nej.


   
SvaraCitera

Visioner:

Nej.

jo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Promenera.

det gör jag. vad försöker du få fram egentligen?


   
SvaraCitera

puckoboll:

du få fram egentligen?

Muskler, du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Muskler, du då?

[tired]


   
SvaraCitera

Träna karate och du får de största låren som finns[bigsmile]


   
SvaraCitera