Aviseringar
Rensa alla

Spö av lillasyrran!


Ämnesstartare

Det här är så pinsamt har inte vågat prata med nån testar här.

Min lillasyrra ger mig stryk! FAatta va pinsamt! hon är 1 och 1 halft år yngre. Först ville hon låna min mobil och när jag inte ville hoppa hon på mej. Hon bara slängde omkull mej och tog mobben. Sen hon upptäckte att hon är starkare än mej så spöar hon upp mig ofta. Det pinigaste är när nån av oss har kompisar hemma då tycker hon det är jättekul att brotta ner mig eller hålla fast mig.

Jag är rätt liten mindre än nästan alla i klassen tjejerna också. Men dom slåss man ju inte med!

Är det nån mer som har råkat ut för det här???????????????????? Hur kan det vara så Jag vågar inte ta hem kompisar knappt


   
Citera

Hahahahaha
Ägd![cool]


   
SvaraCitera

putte13:

Hur kan det vara så Jag vågar inte ta hem kompisar knappt

försök skaffa dig respekt hos henne på nåt annat sett så hon inte går på dig :S Typ inteligens! .. hoppar hon på dig så sätter du henne på plats när hennes kompisar ser på HAHA


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Även om jag tycker lite synd om dig blir jag lite förbannad. Vad skulle vara så märkvärdigt med att du får stryk av en tjej?? Om det inte gör väldigt ont när hon klår upp dig är det väl BARA just att det är en tjej du får stryk av som är jobbigt??

Typiskt killar(nästan alla) att alltid räkna med att tjejer är sämre på allt, och svagare! Det är fel! Att tjejer är bättre i skolan, kan göra fler saker på en gång, är smidigare i kroppen, mm, det vet väl alla, det har varit så länge. Men fler och fler tjejer tränar och idrottar, färre och färre killar gör det. Plus att tjejerna nu vågar ta för sig på ett helt annat sätt än förut. Därför kan tjejer vara lika bra som killar när det gäller snabbhet och styrka också!

Förresten, jag gissar att du är 13 år? I den åldern är det väl inget konstigt om tjejen skulle vara starkare än killen, så är det oftast. När jag var 12-13 var jag starkare än killarna i min klass. Allihop! Kom igen! Det är inget att gnälla för!!


   
SvaraCitera

skjut henne med en ärtsnärta lr annat vapen och när hon närmar sig så tar du bara upp snärtan och ler [badgrin]


   
SvaraCitera

karin_gson:

att alltid räkna med att tjejer är sämre på allt, och svagare! Det är fel! Att tjejer är bättre i skolan, kan göra fler saker på en gång, är smidigare i kroppen, mm, det vet väl alla, det har varit så länge.

Jag som trodde att alla var unika individer och att inte könet bestämmer vem du är eller hur bra du är på något.


   
SvaraCitera

Majsmollie:

skjut henne med en ärtsnärta lr annat vapen och när hon närmar sig så tar du bara upp snärtan och ler [badgrin]

Eller så kan ju ligga med henne[wink]


   
SvaraCitera

karin_gson:

När jag var 12-13 var jag starkare än killarna i min klass.

OK, ARNOLD


   
SvaraCitera
Hando

Hahahahahaha


   
SvaraCitera

karin_gson:

Även om jag tycker lite synd om dig blir jag lite förbannad. Vad skulle vara så märkvärdigt med att du får stryk av en tjej?? Om det inte gör väldigt ont när hon klår upp dig är det väl BARA just att det är en tjej du får stryk av som är jobbigt??

Nu tycker jag att du misstolkar, han tyckte att det var pinsamt att få stryk av sin lillasyster, inte tjejer i allmänhet. Hade min lillebror spöat mig hade jag också tyckt att det var lite pinsamt.

Så tolkade jag honom iallafall.


   
SvaraCitera

putte13:

Är det nån mer som har råkat ut för det här????????????????????

Brukar inte få stryk, men ibland några tafatta små slag, av min väldigt mycket yngre lillasyster [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karin_gson:

Om det inte gör väldigt ont när hon klår upp dig Förresten, jag gissar att du är 13 år? I den åldern är det väl inget konstigt om tjejen skulle vara starkare än killen, så är det oftast. När jag var 12-13 var jag starkare än killarna i min klass. Allihop! Kom igen! Det är inget att gnälla för!!

Dom flesta här bara larvar sig [sad] Du skriver i din klass -- hon är ju yngre!!! Nej det gör kanske inte så ont det är mera att hon gör det så pinsamt för mig


   
SvaraCitera

Yngre - ja ja kanske lite jobbigare...

Vore det en kille skulle du resa dig upp och ta i hand eller snacka eller kanske fråga om ni skulle hitta på nåt skoj ihop. Men nu är det en tjej - och då är det så pinsamt!! Att inte vinna fajten kan det verkligen vara så pinsamt? Eller är det något annat hon gör mig dig - typ drar ner brallorna eller nåt??


   
SvaraCitera