Aviseringar
Rensa alla

Spök Historijan


Ämnesstartare

Spök Historijan

De va en gång dem två spöken som bode på ett spök slott. Dem bägge hadde bott där i tusen år minst och ingen visste vad dem hete, för dem hade glömt bort de, sen kom de en familj och skulle bo där men spökena ville dem skulle dö, så dem tog fram en kniv och en svärd och skjutade dem emot en person men den personen var as snabb och tog en jätte sjöld som en riddare!! Och duckade ner. Sän blev spöckena hel för bluffade, dem sa till varandera att dem miss lycades med dödda människerna, och människerna hån skrattade så spökena blev jätte ledsen åh flyttade till ett annat slot.

De va allt jag orkar skriva nu fortsätter senare....


   
Citera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

[love]

Är allt rätt stavad å så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Är allt rätt stavad å så?

nej inte riktigt du är inte så bra på just det men du är bra på annat att vara kreativ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Är allt rätt stavad å så?

ne dem är fel ska va de på massa platser, annars bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rävpojken:

nej inte riktigt du är inte så bra på just det men du är bra på annat att vara kreativ

Jag ska säga tyddligt jag vill lära mig ock stava dem bättre. Kan du räta det som va fell? Forlot att jag sa att du inte får bli pann flöjt indian.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

ne dem är fel ska va de på massa platser, annars bra

Okey, kan du vissa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

dem två

de

ennie:

Dem bägge

de

ennie:

vad dem hete

de

ennie:

r dem had

de

ennie:

a ville dem sk

de

ennie:

så dem to

de

ennie:

utade dem e

de

ennie:

att dem mis

de

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

Jag ska säga tyddligt jag vill lära mig ock stava dem bättre. Kan du räta det som va fell? Forlot att jag sa att du inte får bli pann flöjt indian.

okej ett tips är att spök historijan har d gjort fel på ska vara

spök historian


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar inte bry mig om dem...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

[smile]

S3ON:

[bigsmile]

Jag skitter i er ni är inte bra till nån ting. Sän om spök historien fort sätter så är de att spökena gjorde själv mord för dem hatar alla och tycker de är fell, och människerna blev jätte dåliga sjuka och gjorde själv mord för dem tog sjölden emot spökena när spökena ville döda dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera