Aviseringar
Rensa alla

spökar det...?


Ämnesstartare

Hej 🙂 jag är en tjej på 13, jag undrar om de gör det? eller vad tycker ni?
De känns flera tecken på att det är så, ett var att igår la jag mej samtidigt som ALLA i min familj och satte min mobil på laddning, när jag vakna imorse låg min mobil brevid mej i min säng ?! och ingen har lixom lagt den där ;s, sen när jag var hemma själv för 3 veckor sen så PRECIS när jag skulle gå in i mitt rum rasade en hylla ner i min garderob.
Och sen har jag hört lite från nedervåningen, och iförrgår så sov jag med mitt block under kudden för jag brukar skriva av mej där HAHA, sen när jag vaknade igår la jag blocket på mitt skrivbord, sen när jag kom hem från skolan så stog de : jag hatar (säger inte namn), ska säga de till han jag är kär i ska göra slut med ***
och jag har INTE skrivit de, har inte haft nån kompis hos mej på nån vecka och min syrra svor på gud och allt att hon inte hade skrivit de, och ingen av mina föräldrar skulle skriva de!
Och de händer sånna småsaker som är läskiga då o då.. är de spöke eller nått?...


   
Citera

lenne1234:

Och de händer sånna småsaker som är läskiga då o då.. är de spöke eller nått?...

Nej.


   
SvaraCitera

lenne1234:

spöke

lenne1234:

min syrra svor på gud och allt att hon inte hade skrivit de

spöken för mig är bar vita skynken med tre hål i. andar låter bättre på nåt sätt tycker jag.
de kan va svårt att säga för du kan ha gjort saker själv som det med din mobil kan du ha gjort i sömnen. och även om man får in syster eller bror att svära på att dem inte gjort nåt så förblir dem alltid syskon.
Är de ett gammalt hus du bor i?


   
SvaraCitera

Nej.
Sluta kolla på "det okända"


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

isola:

Sluta kolla på "det okända"

men slutta jennifer love hewitt kan juu [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

lenne1234:

är de spöke eller nått?...

nej, det är du. [smile]


   
SvaraCitera

men att tro på spöken är kul
krydda i en annars så tråkig och händelselös vardag
fortsätt


   
SvaraCitera

lenne1234:

är de spöke eller nått?

Låter ju som att du eventuellt går i sömnen? Jag är helt öppen för att det finns fenomen som vi inte kan förklara (än), men det här låter lite väl... jag vet inte.


   
SvaraCitera

Min erfarenhet och utgående från människors spökhistorier ger en fundamental inställning, alltså att dom ägnar sig åt trams, som till exempel saker som förflyttar sig och att det "knakar" i dörrar samt trappuppgångar. Ganska harmlösa aktiviteter med andra ord.


   
SvaraCitera
Zsasz

lenne1234:

är de spöke eller nått?

Se;

Schism:

Nej.

isola:

Nej.

lazertits:

nej


   
SvaraCitera