Aviseringar
Rensa alla

Spöke...?


Ämnesstartare

Shit. Jag vet inte vem det är som försöker skrämma eller visa mig något slags tecken men det här är fan läskigt. Jag låg i soffan och vilade men så plötsligt hör jag fågelkvitter... Jaha... Hmm, vart kommer det ifrån? Efter några minuter så hör jag att det låter inspelat så jag förstår att det är min väckarklocka som jag ALDRIG använder!

Går in i mitt sovrum och ser att min väckarklocka är ljus och kvittrar för fulla muggar! Eeeeh... den har INTE jag ställt... Jag använder inte ens den, använder mobilen för den är så jobbig att ställa om.

Stänger i alla fall av den.

Några minuter senare så hör jag FÅGELKVITTER igen! Vafan! Jag stängde ju av den.

Tror det är ett spöke. Skyddsängel. Djävul. Guide. Vad vill den mig??? Vad vill den säga genom min väckarklocka?? Läskigt...


   
Citera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är nog lugnt säkert något knäppt med batteriet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla om avstängningsknappen också rör sig när den går på. Om du har en sån som jag som har en spakgrej för av och på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

kolla om avstängningsknappen också rör sig när den går på. Om du har en sån som jag som har en spakgrej för av och på.

Aaa det är en spak, men den rör inte på sig [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Aaa det är en spak, men den rör inte på sig

aa men står den på off när den går på och kvittrar och lyser? isf känns det mer troligt att det bara är något fel på den 🙁 Besvikelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron:

aa men står den på off när den går på och kvittrar och lyser? isf känns det mer troligt att det bara är något fel på den 🙁 Besvikelse

Hmm jag vet inte men nu när jag tänker efter så kanske andra gången den började kvittrade berodde på att jag råkade snooza (drog spaken längst ner) men nu är den iaf off, i mitten.

Men det förklarar inte varför den började kvittra och lysa första gången, har inte varit där och pillat


   
SvaraCitera