Aviseringar
Rensa alla

Spöke Sant/Falskt?


Ämnesstartare

Hej alla glada ! 🙂 När jag kolla på musikvideon till den nya hit sången "I just had sex" Så så jag en rolig sak, runt 0,25 så tyckte jag jag hitta ett spöke, Om inte så vet jag inte vad det är..

Musik video -->

Vad tror ni?!


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Glömde skriva att det är i vänstra härnet..


   
SvaraCitera

aaa de e nooo ett spöke [crazy] antagligen bara en miss ifrån de som producera videon


   
SvaraCitera

SHIT vad läskigt! [chocked]


   
SvaraCitera

the lonely island [love]


   
SvaraCitera

DayserEyes:

Så så jag en rolig sak,

Undra om producenterna vet om att det är där [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju rätt konstigt att inga nyheter har gått ut med det.. [shake]


   
SvaraCitera

Det var baske mig lite läskigt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju 37 miljoner visare på deras egna konto, Sen kan man bara räkna upp alla andra som ladda upp det, så där är nog en 50 miljoner tittare.


   
SvaraCitera

det är antingen en övernaturlig varelse, eller en människa som gick utanför fönstret..
Om ni någonsin blir bemötta av två val, varav ett låter otroligt men det andra låter ännu mer otroligt, välj det otroliga...
Det var en konstig reflektion.

Det finns massor vi inte kan förklara, att säga att det är övernaturliga magiska varelser besvarar inte frågan vad det var för någonting, JÄVLIGT bra låt dock 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är iallafall inte en person som går utanför fönstret för att den finns kvar efter fönstret också, Sen så ser man att det liknar en ande.. Men men, Du kan ha rätt men jag har svårt att tro det. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SlitMinSjälITrasor:

Undra om producenterna vet om att det är där

Vid detta laget vet dom nog det.. Men dom kan inte göra såmycke med tanke på hur stor den är nu.


   
SvaraCitera

Man ser spöket igen vid 2:26 [chocked][chocked][chocked] Vad vill den säga oss???


   
SvaraCitera

tycker denna är rulig [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den vill ha uppmärksamhet. Har den fått också.. [bigsmile]


   
SvaraCitera