Aviseringar
Rensa alla

SPÖKEN


Ämnesstartare

Okej jag har varit med om en jävligt äcklig sak igår natt, berätta om ni har varit med om nånting märkligt. Jag har aldrig trott på "spöken" visst är det ganska märkligt att inte tro på det eftersom det finns så mycket bevis, men det har aldrig hänt mig själv förut så jag har aldrig lagt märke till det eller tänk. Nu sitter jag och är aparädd. Har någon här varit med om någon konstig "spökupplevelse"?


   
Citera
Ämnesstartare

heythere:

och är aparädd.

Holy shit. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men berätta vad fan som hände då. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

troll. [love] [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aldrig varit med om nåt men är ändå rädd pga att min akompisar skrämmer mig med sina spökhistorier... hatar new ageare... aah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

Men berätta vad fan som hände då.

Jag är en natt människa och brukar gå lägga mig ganska sent. Klockan var 2 på natten när jag började krypa ner under täcket. Jag har en hylla percis övanför min säng med böcker på och där lägger jag ALLTID min telefon.

Klockan hinner bli 02:30 när jag plötsligt känner att jag vaknar av att det kommer kall luft under täcket "Fan har jag somnat med öppet fönster nu igen" tänker jag (och det har jag också) Så jag försöker dra min hand som ligger över huvudet för att dra ner täcket.

Panik!! Jag kan inte ta upp handen, inte ena eller andra(jag kommer inte ihåg om det fortfarande blåste) JAG ÄR SÄKER PÅ ATT JAG VAR VAKEN! Det är mörkt på rummet. Jag försöker skrika med kan inte ge ifrån mig ett ljud. "Fuck nu är det nånting som är fel med min kropp, kramp tänkte jag, men i halsen"?

Plötsligt så hör jag ett ljud percis vid min säng "trrrr"x2 "shiiet nu är det en varnings signal för att jag ska dö!!" Jag kunde inte röra mig mig eller skrika, men jag kunde tänka helt klart. det pågick inte i 5 sek utan 1-2 min jag visste att ljudet inte kom från min, eller någon mobil telefon, det lätt inte ens som en mobil telefon. Plötsligt blir allt normalt igen. Jag reser mig upp tänder natt lampan och ringer mamma, hon springer upp och så börjar jag stort gråta...

När hon sak gå berättar hon att hon också vaknade plötsligt men vet inte varför och percis när hon kollade på sin telefon så ringde jag.

Läskigaste är att när hon går så är fönstret stängt. Jag har legat i sängen hela tiden, sen ligger min säng percis vid dörren och fönstret på andra sidan rummet, och min mamma har bara varit vid sängen.

Tror ni att jag vågar och jag lägga min i natt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heythere:

Tror ni att jag vågar och jag lägga min i natt eller?

Scary shit, hade inte vågat sova. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aaawwwww [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst är det, jag som inte brukar vara rädd och tårar bara rann och jag förstår inte varför...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heythere:

Visst är det, jag som inte brukar vara rädd och tårar bara rann och jag förstår inte varför...

Enda jag varit med om är att min stereo stängt av sig och satt på sig, tror dock det är fel på stereon o inte att det är spöken. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heythere:

Jag är en natt människa och brukar gå lägga mig ganska sent... wah wah wah

Grattis, du har upplevt din första Sömnparalys


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koffein:

Grattis, du har upplevt din första Sömnparalys

Tänkte percis samma sak, men nej det har jag har upplevt det förut och vet hur det känns


   
SvaraCitera

Koffein:

Grattis, du har upplevt din första Sömnparalys

FAN! Ville vara först. [sad]

Det är äckligt som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BOOOOOImage


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

heythere:

Tänkte percis samma sak, men nej det har jag har upplevt det förut och vet hur det känns

Tror mer på att det var en sömnparalys än att nån ande hemsökte dig iaf [rolleyes]


   
SvaraCitera