Aviseringar
Rensa alla

Spöken, ungdomspsyk, osv osv.


Ämnesstartare

Idag var jag och några kompisar busiga och åkte till ett övergivet ställe i Lund för att ta några foton. Det var ett gammalt barn och ungdomspsyk som är övergivet och igenbommat. Ligger också i ett område som är ganska känt för att ha varit och är iofs fortfarande ett psykställe, ungefär. Jag har iaf nog aldrig varit så rädd och känt sånt obehag som då. Det var precis som man kände alla dessa ungdomas närvaro, dess panik och gråt, ungefär. Det var precis som att de bara bestämt sig en dag för att lämna stället, kanyler,sprutor, journaler, disk, mat, m.m låg fortfarande kvar. I källaren var vi aldrig i men fick höra att där finns en sorts pool som de fyllde med is och stoppade i ungdomarna i för att 'lugna ner' dem. Där var ett förhörsrum, sådant där man kan se dem igenom en glasruta. Ett vääldigt obehagligt ställe.

Tänkte höra om ni har några liknande historer?
Fast egentligen gjorde jag mest tråden bara för att få det ut ur mig, wuuah:s


   
Citera

nej men bor i lund så vill veta vilket stället var och var det låg[crazy]


   
SvaraCitera

låter som beckis nästan fast där har dom ju tyvärr städat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

nej men bor i lund så vill veta vilket stället var och var det låg[crazy]

Ehum, gamla BUP på sankt lars området.

OF 5:

låter som beckis nästan fast där har dom ju tyvärr städat

tyvärr och tyvärr. Detta var bara sjukt obehagligt.


   
SvaraCitera

Human:

yvärr och tyvärr. Detta var bara sjukt obehagligt.

dat kan jag förstå att vara inne beckis var ganska obehagligt det med men det är en väldigt intressant atmosfär på såna platser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dat kan jag förstå att vara inne beckis var ganska obehagligt det med men det är en väldigt intressant atmosfär på såna platser

det är det verkligen. Känslan är helt sjuk.


   
SvaraCitera

Human:

det är det verkligen. Känslan är helt sjuk.

så sant


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

posta bilderna tack?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DMITRI:

posta bilderna tack?

ehm, nu tog vi ju bara bilderna på varandra. Men kan slänga upp en där man ser ungefär, iofs också husets ljusaste del så den gör väl inte stället rättvist.

http://ungdomar.se/user_file.php?01b6800152203997cf1ae7b7f0a301f1&xget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Human:

ehm, nu tog vi ju bara bilderna på varandra.

jaha.. sorry. jag trodde ni va där och tog bilder på stället.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

vill också besöka sånt nångång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter najs, skulle också vilja åka dit.

finns ett ställe på gotland. martebo. där det visar sig ett ljusklot som åker i luften. svårt att förklara, sök på google för bättre förklaring. åkte dit med en kompis som redan har sätt det, på vägen dit åkte vi förbi två helt öde hus och det var sensommar, så det var kolsvart ute. innan ljuset visar sig brukar korna låta och den långa stigen leder liksom ingenstans. men det är på den här stigen som man kan se ljuset, och på sidorna är det en tät skog. vi satt i bilen ett tag men vi såg inget, så vi åkte hem. men jag ska minsann åka dit nästa gång jag är på gotland.
fan vad svårt de var att förklara. men kolla in www.paranormal.nu


   
SvaraCitera

fint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter nice får bli en tripp till lund hoppas de inte hunnit städa innan ja kommer [crazy]


   
SvaraCitera