Aviseringar
Rensa alla

Sport!


Ämnesstartare

Hej!
Jag har gjort en tråd förut men tar upp det igen. Jag vill börja i en annan sport dels för att komma ut och röra på mig mer (jag går i ridning redan) och för att träffa nya vänner. Jag funderar på någon slags skytte. Eller så vill jag börja i dans men då vill jag ha dansa på riktigt och ha en danspartner (en kille). Annars funderar jag även på gymnastik men känns som om det är lite sent att börja i gymnastik när man är 14. Har ni något bra förslag på annan sport, förening (ska vara i Uddevalla eller i närheten) där man möter nya människor (kille/tjej, 15-16) eller har någon annan tanke som kan vara rolig i detta sammanhang 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är väl bara för sent om man tänker elitsatsa på ngt. Gör man det för att röra på sig så kan man väl börja när man är 80 man känner för det.


   
SvaraCitera
Haien

Kanske typ discodans i grupp, bågskytte, mer ridning, simning, pingis, badminton, volleyboll, osv?


   
SvaraCitera
Kneg
 Kneg

Badminton. 


   
SvaraCitera
Heeej

Vet inte hur det ser ut i Uddevalla, men i somras började jag med discgolf. Myycket roligare än vad man tror (jag var väääldigt skeptisk). Dessutom billigt. Kolla på Youtube hur man gör, och om du hittar någon som kan vara med dig (sök på fb, google m.m). Lycka till 😀


   
SvaraCitera