Aviseringar
Rensa alla

SPORT: Vilken Sport Har Gör Dej Glad/Inspererande?????


Ishockey, innebandy, fotboll och cykling[smile]


   
SvaraCitera

dans
fotboll
slalom
ridning
jujutsu
längdskidåkning
innebandy
curling (testat en gång. väldigt roligt)
basket
allt annat

föredrar att utöva sport framför att titta på den.


   
SvaraCitera

Karate!1111

Samt:
Basket, slalom, längdskidåkning, långdistanscykling.


   
SvaraCitera

Dricka Te[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar allt som inte har med lagsport att göra! T.ex. cykling, simning, friidrott... Fast egentligen gör all sport mig glad sålänge jag känner mig trött efteråt. [y]


   
SvaraCitera

Det jag håller mig mest till för tillfället är då främst golf. Men tidigare har man även varit aktiv inom handbollen och fotbollen.


   
SvaraCitera

Jin kenomino:

Den sport som gör mej glad och inspererad

Golf och innebandy är mina favoriter. Litet plus för innebandy eftersom jag fortfarande håller på... men golf har jag dessvärre dåligt med tid för att spela. [sad] Eller tid har jag kanske... har funderat på att betala in ett billigare medlemsskap och enbart träna, och eventuellt betala för någon enstaka runda. Det känns mycket lockande just nu faktiskt.

Inte blev det mindre lockande efter att ha tittat på British Open igår på tv... [chocked]

Egentligen är nog golf och innebandy delad etta. De fyller båda ett behov. En lugn individuell sport och en lagsport med fart i. [love]


   
SvaraCitera

Jin kenomino:

Vilken är din?

volleyboll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dans och rugby[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fotbollen gör mig väldigt glad. Bara känslan utav att vara på plan och glädjen man delar med lagkamraterna efter en vinst och tvärtom[smile]

Jin kenomino:

Den sport som gör mej glad och inspererad är golf, men även bowling. Vilken är din?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cirkus [crazy] (akrobatik, jonglering o.s.v.)


   
SvaraCitera

Euuuhm, det är förmodligen inte en sport men styrketräning i allmänhet. Är som att meditera.


   
SvaraCitera

ridning va [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, det finns många. Men det som jag kör seriöst just nu är crossfit, friidrott och triathlon 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

All sort av motorsport förutom formel 1 och moto GP
favoriterna är nog bilsport och motorcyckel sport.
Cyckling är också roligt mest offroad cyckling


   
SvaraCitera