Aviseringar
Rensa alla

Spotify


Ämnesstartare

TJA JAG FICK MIN SPOTIFY INVITE IDAG AVUNDAS MIG


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tar typ 0.02 sec för låten att laddas när en ny ska börja, man kan självklart söka på specifika artister om man föredrar det.

Untitled.png


   
SvaraCitera
Åtta

Har redan haft i flera veckor. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur fungerar det? Får man ner riktig musik och inget DRM:at skit?


   
SvaraCitera

NYSON_IS_BACK:

Hur fungerar det? Får man ner riktig musik och inget DRM:at skit?

Haha din rackare, du deletade mitt inlägg.

Programmet verkar hyfsat, iallafall när jag kollar in dess kvaliteter på wikipedia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Haha din rackare, du deletade mitt inlägg.

Nejnejnej, det var tomten.

Homunculi:

Programmet verkar hyfsat, iallafall när jag kollar in dess kvaliteter på wikipedia.

Coolt, får ta och kolla upp det.


   
SvaraCitera

Får man inte bara massa reklam i låtarna?


   
SvaraCitera

NYSON_IS_BACK:

Nejnejnej, det var tomten.

Jultomte, hustomte eller gremlin? [no-no]

NYSON_IS_BACK:

Coolt, får ta och kolla upp det.

Tyckte att det lät bra, sen så är du ju datornörd klass A, så det blir väl lite annorlunda. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

datornörd klass A

Tjae, snarare klass C. Kid är nog något B, eftersom han har för lite koll på c64/amiga. Brorsan är däremot en klass A. Sen ligger vanligt folk på någonstans mellan ~O-Q.


   
SvaraCitera

NYSON_IS_BACK:

Brorsan är däremot en klass A.

Vad pysslar han med för nördigt, om han är bättre än kid?

NYSON_IS_BACK:

Sen ligger vanligt folk på någonstans mellan ~O-Q.

How do i installed winamp lulz?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK PÅ ATT JAG INTE KAN STREAMA DRM:AD MUSIK JAG SEDAN INTE KAN FÖRA ÖVER TILL MIN BÄRBARA SPELARE EFTERSOM FAGIFY INTE VILL ATT JAG SKA STJÄLA DERAS VÄRDEFULLA IMAGINARY PROPERTY!


   
SvaraCitera

wakajwaka:

TJA JAG FICK MIN SPOTIFY INVITE IDAG AVUNDAS MIG

Jag fick också min igår :D. *glad*

KID_IS_BACK:

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK PÅ ATT JAG INTE KAN STREAMA DRM:AD MUSIK JAG SEDAN INTE KAN FÖRA ÖVER TILL MIN BÄRBARA SPELARE EFTERSOM FAGIFY INTE VILL ATT JAG SKA STJÄLA DERAS VÄRDEFULLA IMAGINARY PROPERTY!

Äh, det går fort att få fram det man vill höra och allt är av bra kvalité :P. Så länge man sitter vid datorn är det inga problem alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Så länge man sitter vid datorn är det inga problem alls.

Jag vet inte om jag är konstig, men personligen lyssnar jag betydligt oftare på musik när jag är ute och rör på mig än när jag sitter framför en internetansluten dator.

Dessutom vill jag gärna använda ett program jag själv väljer för att spela upp musik om jag nu gör det framför datorn, inte någons hembyggda DRM-infesterade malwarespruta.


   
SvaraCitera

KID_IS_BACK:

men personligen lyssnar jag betydligt oftare på musik när jag är ute och rör på mig än när jag sitter framför en internetansluten dator.

Seriöst, läste jag just det där?

Är du utomhus?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KID_IS_BACK:

JAG ÄR SÅ AVUNDSJUK PÅ ATT JAG INTE KAN STREAMA DRM:AD MUSIK JAG SEDAN INTE KAN FÖRA ÖVER TILL MIN BÄRBARA SPELARE EFTERSOM FAGIFY INTE VILL ATT JAG SKA STJÄLA DERAS VÄRDEFULLA IMAGINARY PROPERTY!

Waaaaaaaaaaaah nån gör framsteg i fildelningsdebatten och jag klarar inte av FRAMSTEG !???!?!!?!?!??! :*(

Svar: ja, det är DRM skyddat men när man sitter framför datorn är det ett jävligt smutt program som är betydligt bättre än winamp radion och last.fm. Programmet går inte ut på att ladda ner och de handlar inte om mp3 spelare. Om man inte tål reklam mellan var 5:e låt eller vad de nu är så kosar de 100 spänn i månaden, jävligt billigt.

Och malware? wtf?


   
SvaraCitera