Aviseringar
Rensa alla

Spotify


Ämnesstartare

Hur funkar det här med artisternas betalning eg? Får de pengar beroende på hur populär deras musik är?


   
Citera
Ämnesetiketter

Om det är så så borde man skaffa ett extra konto, slå på en dator med ljudet avslaget och spela något snällt band hela tiden på den så de får massa pengar gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Om det är så så borde man skaffa ett extra konto, slå på en dator med ljudet avslaget och spela något snällt band hela tiden på den så de får massa pengar gratis.

Jo, men de borde ju få betalt på ngt sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som vet exakt hur det funkar?


   
SvaraCitera

illuminati och zionister ger dem pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

illuminati och zionister ger dem pengar

och rozenkreutz


   
SvaraCitera

hur i helvete skaffar man spotify? man kan la få det gratis på något sätt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kexx:

hur i helvete skaffar man spotify? man kan la få det gratis på något sätt?

man måste bli inbjuden.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

man måste bli inbjuden.

men är det typ såhär

vi säger att jag får det av någon, har jag två inbjudningar att ge då?
och om jag ger en av inbjudningarna till en person, har den ytterligare två inbjudningar då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kexx:

vi säger att jag får det av någon, har jag två inbjudningar att ge då?
och om jag ger en av inbjudningarna till en person, har den ytterligare två inbjudningar då?

tror inbjudningar delas ut av spotify på vissa datum till alla betatestare, så får de inbjuda folk sen om de vill. Nya användare har inga.

Kan någon ge kexx ett invitation token?


   
SvaraCitera

kexx:

vi säger att jag får det av någon, har jag två inbjudningar att ge då?
och om jag ger en av inbjudningarna till en person, har den ytterligare två inbjudningar då?

Tror det är i stort sett sådär. Jag har haft det rätt länge nu, hade det innan de gick ut i media med att det överhuvudtaget fanns. Jag har fått totalt fyra invites i två omgångar.

jojOzZz:

Hur funkar det här med artisternas betalning eg? Får de pengar beroende på hur populär deras musik är?

Vet inte hur det funkar, riktigt. Men de har iaf rättigheter till musiken de har i sitt bibliotek. De samarbetar med massor av enorma skivbolagskoncerner.


   
SvaraCitera

jojOzZz:

tror inbjudningar delas ut av spotify på vissa datum till alla betatestare, så får de inbjuda folk sen om de vill. Nya användare har inga.

ah okej! verkar asnice juu


   
SvaraCitera

Vet bara att det är underbart.[love]


   
SvaraCitera

Jag älskar det, det är bäst [love]


   
SvaraCitera

De har inte Othello, Blu, Deltron 3030 eller Braile. Således blir jag besviken på Spotify.


   
SvaraCitera