Aviseringar
Rensa alla

Spotify fr.o.m 1 maj, vad gör du??


Ämnesstartare

Då det som bekant kommer att ändras något med Spotify fr.o.m 1 maj där Open/Free kommer begränsas till 10h/månad och 5ggr/sång så är det en hel del som vill bojkotta Spotify.

Finns det andra alternativ?
Vad kommer du att göra?
Varför kommer du göra så?


   
Citera
Ämnesstartare

Knarko:

Unlimited (Du röstade på detta alternativ)

Fortsätter som vanligt, med andra ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Laddar ner (Du röstade på detta alternativ)

Såklart. Tänker inte betala för något som jag kan få gratis. Aldrig använt Spotify särskilt, tycker reklamen är störig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

koimmer göra som jag gör nu. vet intev ad jag gör nu dock


   
SvaraCitera

Knarko:

Laddar ner (Du röstade på detta alternativ)

Bojkottar spotify, även om jag redan kör med premium, Så blir jag besviken att spotify var "Free music for everyone" och att spotify vände ryggen till för sina gratis användare. Det är en principsak helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Unlimited (Du röstade på detta alternativ)

Gillar inte/använder inte Spotify vanligen. Men måste han något nu när grafikkortet i min stationära dator är trasigt (har ej råd med nytt innan maj) och jag istället använder min laptop.


   
SvaraCitera
Tyrael

Knarko:

Open/Free (Du röstade på detta alternativ)

Kommer fortsätta använda Open/Free. Om/när jag når stoppet kommer jag gå över till Grooveshark.


   
SvaraCitera

Dåligt move och ta bort användbarheten som man använt för att marknadsföra produkten.


   
SvaraCitera

Knarko:

Annat, nämligen: (Du röstade på detta alternativ)

Har inte använt spotify, kör på grooveshark istället, när jag ska lyssna på låtar jag inte har på min hårddisk eller på CD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Annat, nämligen: (Du röstade på detta alternativ)

Loggar in på Tobias konto när han ej använder det [crazy]


   
SvaraCitera
Åtta

Knarko:

Laddar ner (Du röstade på detta alternativ)

Använder aldrig Spotify, då det smälter in så förbannat dåligt med resten av mitt OS. Ikonen följer inte ikontemat, användargränssnittet följer inte gränssnittsriktlinjerna, o.s.v.


   
SvaraCitera
Kaayi

kör med 10 olika konton ;ppPPpp

nej men.. jag hittar nog nått annat program eller så laddar jag ner det om jag verkligen vill ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Annat, nämligen: (Du röstade på detta alternativ)

Fortsätter som vanligt. Använder spotify ytterst lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Laddar ner (Du röstade på detta alternativ)

de jag lyssnar mycket på etc. måste ju ändå tanka ner all musik jag vill ha i min ipod. men kommer nog fortsätta använda gratis-spotify till att typ leta efter ny musik och kolla upp enstaka låtar etc etc.


   
SvaraCitera

Knarko:

Unlimited (Du röstade på detta alternativ)

tror jag.. fast det suger att de gör ändringen till sommaren, jag har fan inga pengar.


   
SvaraCitera