Aviseringar
Rensa alla

Spotify-invites?


Ämnesstartare

När får man Spotify-invites som man kan ge ut?

Alltså, hur länge ska man ha varit medlem för att kunna ge andra?


   
Citera
Ämnesstartare

ge mig en[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du måste ha premium för att få invites..har du själv fått spotify genom invite får du inga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

5 år står det på deras sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stephen:

du måste ha premium för att få invites..har du själv fått spotify genom invite får du inga

va 🙁 dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

ge mig en[blush]

Stephen:

har du själv fått spotify genom invite får du inga

sry </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

sry </3

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

va 🙁 dåligt

så det är bara att betala =) invite får man ju ändå från spotify efter ett par veckor ändå


   
SvaraCitera

Stephen:

du måste ha premium för att få invites..har du själv fått spotify genom invite får du inga

Wrong :3. Jag har fått två invites och inte betalat en krona. Ta ett tag innan man får dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Ta ett tag innan man får dock.

hur lång tid typ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Wrong :3. Jag har fått två invites och inte betalat en krona. Ta ett tag innan man får dock.

skumt, haft mitt sen det nästan startade o har aldrig fått några. iofs bryr jag mig inte heller då man själv får fixa det om man vill ha =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill vara med, för att se om det är överskattat eller något bra 😉


   
SvaraCitera
Åtta

Kittieh:

hur lång tid typ? [smile]

Det finns ingen bestämd tidsram. När utvecklarna känner att de vill pumpa ut 5000 invites till så lottar de helt enkelt ut dem bland sina användare. Du kan få en imorgon, eller så kanske du inte får någon på 6 månader.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Det finns ingen bestämd tidsram. När utvecklarna känner att de vill pumpa ut 5000 invites till så lottar de helt enkelt ut dem bland sina användare. Du kan få en imorgon, eller så kanske du inte får någon på 6 månader.

jag ger den här låten till dig: http://open.spotify.com/track/63yFXTAQc5PPKGFdopZxUu


   
SvaraCitera
Åtta

döög:

jag ger den här låten till dig: http://open.spotify.com/track/63yFXTAQc5PPKGFdopZxUu

Oh, den var en riktig pärla. Ska pumpa den hela vägen hem till Sundsvall. [cool]


   
SvaraCitera