Aviseringar
Rensa alla

spotify utan reklam. hjälp


Ämnesstartare

Uranus:

Förstår inte det smidiga med att antingen tvingas betala eller stå ut med reklam.

har du provat ens???????????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

har du provat ens???????????????

Nej, men jag har hört hur det fungerar och det räcker för mig.


   
SvaraCitera

Uranus:

Nej, men jag har hört hur det fungerar och det räcker för mig.

Hmm, not the same thing. [rolleyes]

Spotify har massvis av musik som jag inte hittat någon annanstans på nätet. Däribland en helt grym version av Boeves Psalm. ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Boeves Psalm. ^^

Vilka?


   
SvaraCitera

Uranus:

Vilka?

The Guild. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

The Guild. [smile]

Va?

Aldrig hört talas om vare sig det ena eller det andra.


   
SvaraCitera

Uranus:

Va?

Aldrig hört talas om vare sig det ena eller det andra.

Precis min poäng. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Venfort:

Spotify har massvis av musik

Möjligt, suger stenhårt inom svartmetallen dock.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Möjligt, suger stenhårt inom svartmetallen dock.

Spotify suger på många genrer och saknar massvis av tokgrymma artister som jag helst hade velat ha med. Men det är bra att använda vid sidan om sin nerladdade musik som ett komplement.


   
SvaraCitera
kachin

Uranus:

Förstår inte det smidiga med att antingen tvingas betala eller stå ut med reklam.

det smidiga är att man hela tiden "har" sin musik, oavsett vilken dator man är på (bara o ladda ner programmet om man inte redan gjort det).
sen är väl reklamen inte så farlig, typ 1 minut per 1,5 timme? man får tillgång till så mkt musik så jag tycker det är värt det.
att se på tv med reklam varje kvart har jag dock väldigt svårt fört


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

det smidiga är att man hela tiden "har" sin musik, oavsett vilken dator man är på (bara o ladda ner programmet om man inte redan gjort det).

Programmet ligger ju på den specifika datorn, så om man sitter på en kompis dator eller en allmän dator är det ju samma sak som om man skulle ha laddat ner från TPB.

Ang reklamen så kan jag ju bara tala för mig personligen, men jag skulle tycka det var jävligt störande med reklamavbrott mitt i en låt. Tycker det förstör hela känslan. Visst, man har ju vant sig vid själva grejen iom reklamkanaler, men jag tycker inte det är riktigt samma sak.

Sen funkar det ju inte att överföra Spotify till sin mp3 heller, vilket är ännu en nackdel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittrödahårspänne:

heller

förstår inte vad som är så fel med reklamen? Den stör ju knappt o.O
okej, viss reklam kanske man vill slippa då den är helknasig, men reklamen stör knappt. Sen får man inte göra såhär heller så tråden låst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera