Aviseringar
Rensa alla

spott


Ämnesstartare

vet inte om det e nått knas med mig men gillar när ngn spottar mig i ansiktet :S


   
Citera

tror det är mycket knas[shake]


   
SvaraCitera

Lite knas kanske. Men det är ju Internationella Kvinnodagen, så då passar det ju sig att plåga män. Jag har fattat det så iaf [blush]


   
SvaraCitera

Köp en lama.


   
SvaraCitera

isola:

så då passar det ju sig att plåga män. Jag har fattat det så iaf [blush]

Nej.
Tiden att plåga män kallas "Melodifestivalen". Då tvingas de sitta med sina flickvänner och titta på dålig TV och lyssna på dålig musik.
Om man inte tycker några dagar om året räcker till att plåga män - ja då får man gifta sig. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

woah många svar redan :O kul 🙂 en lama e nog inget bra alternativ men fett kul svar xD. ser inte den här grejen som att plåga ngn heller får la checka melodifestivalen kanske xD


   
SvaraCitera

Myksa:

Tiden att plåga män kallas "Melodifestivalen". Då tvingas de sitta med sina flickvänner och titta på dålig TV och lyssna på dålig musik.

Fast då skulle ju jag också bli plågad [sad]


   
SvaraCitera

Det är något knas med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tur att man gillar olika saker iaf 😛 hade ju vart för trökigt om alla körde doggy style å inget annat haha


   
SvaraCitera

isola:

Fast då skulle ju jag också bli plågad [sad]

Evil (women) always finds a way...


   
SvaraCitera

sugen på kyssar bara[crazy]
ingen fara, bara hur du reagerar


   
SvaraCitera

tänker inte spotta på dig


   
SvaraCitera

Myksa:

Evil (women) always finds a way...

Du [no-no] det är faktiskt kvinnodagen, så du borde kunna bli låst för detta påhopp [mad]


   
SvaraCitera

isola:

Du [no-no] det är faktiskt kvinnodagen, så du borde kunna bli låst för detta påhopp [mad]

Låst för hela resten av kvinnodagen? [smile] Kan leva med det.

Men kvinnor är ju så mycket mer än det där!
De har även ett överdrivet intresse för att köpa skor, de är oromantiska, krävande - och - väldigt, väldigt lena... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Myksa:

Låst för hela resten av kvinnodagen? [smile] Kan leva med det.

Nej, 4ever!! [no-no][mad]

Myksa:

De har även ett överdrivet intresse för att köpa skor, de är oromantiska, krävande - och - väldigt, väldigt lena... [rolleyes]

Jag köper hellre väskor, inredning eller tröjor [no-no]
Men är nog inte särskilt romantisk, beror på hur man menar [no-no]


   
SvaraCitera