Aviseringar
Rensa alla

Spotta ut chips


Ämnesstartare

Jag får alltid otroligt ont i magen när jag har ätit massa chips, kan till och med ha kvar känslan dagen efter ibland. dock älskar jag chips så nu när jag äter chips hemma ibland spottar jag ut skiten när jag tuggat på dem. (vet, äckligt) det känns ganska värt, för jag får all smak men slipper degen i magen som ändå är onyttig och fet.

men är det dåligt att göra så? det är ju inte som att spy upp det för det når ju aldrig magen. men skulle det kunna vara dåligt?


   
Citera
Ämnesetiketter

knäpp chey


   
SvaraCitera

borde väl inte vara farligt, så länge du inte äter massa påsar iom att du inte blir mätt av att svälja


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera

äs?


   
SvaraCitera

isola:

äs?

haha antagligen inte, eller[crazy]


   
SvaraCitera

sex and the city avsnittet när mirandas killkompis tuggar och spottar ut köttet i restaurangen [love]


   
SvaraCitera

Undrar hur kroppen reagerar på det där? [tard]
Tuggar och det är gott och en massa salivutsöndring och hela matsmältningsapparaten sätter igång... och så kommer det ingen mat. [sad]


   
SvaraCitera

Myksa:

Undrar hur kroppen reagerar på det där? [tard]
Tuggar och det är gott och en massa salivutsöndring och hela matsmältningsapparaten sätter igång... och så kommer det ingen mat. [sad]

bajsa saliv?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

knäpp chey

nejjrå

SorryBartDude:

borde väl inte vara farligt, så länge du inte äter massa påsar iom att du inte blir mätt av att svälja

alltså jag äter nästan aldrig chips, men när jag väl gör det gör jag så ibland, för jag har så svårt att bara ta några ^^

isola:

äs?

nesh, mår bra :>

Myksa:

Tuggar och det är gott och en massa salivutsöndring och hela matsmältningsapparaten sätter igång... och så kommer det ingen mat. [sad]

mm det var det jag tänkte, men är det dåligt?


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

nesh, mår bra :>

Säker?


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

nejjrå

vet[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säker?

ja. alltså jag bryr mig om vad jag äter och tränar minst 4 ggr i veckan. men det är inget extremt. det enda problemet jag kanske har är att jag mår dåligt om jag äter något annat än frukt efter klockan 6-7 på kvällen, gillar itne att vara mätt när jag går och lägger mig.


   
SvaraCitera

Låter lite wierd men d ä nog inte farligt[confused]


   
SvaraCitera

flickansvekmigikväll:

bajsa saliv?[blush]

Rännskita helt enkelt. [n]
Om kroppen går igång och är jätteaktiv och så kommer ingen mat... Ja något resultat måste det ju bli. [party]

Postlapsaria:

mm det var det jag tänkte, men är det dåligt?

Tror inte det är bra att hålla på att lura kroppen och latja med reflexer sådär.
Men å andra sidan, hur nyttigt är det att äta chips liksom...?
Du kanske borde äta ett äpple innan eller efter eller något? Bara så att du får i dig näring och lite fibrer liksom.


   
SvaraCitera