Aviseringar
Rensa alla

Spräckt fitta


Ämnesstartare

Jag fattar inte varför jag alltid spricker längst ned av öppningen och blöder så fort jag har sex?

Vaginan är töjbar, in my ass. Det är inte heller så att jag spricker för att jag är torr, eftersom jag hade självaste syndafloden som rann ur mig den här gången. Man kunde nästan ana Noaks ark.

Kan det vara så att jag en gång haft sex utan att ha varit tillräckligt blöt, fått det att spricka och sedan har det inte läkt tillräckligt? Men man tycker ju att det borde ha gjort det på tre veckor...


   
Citera
Ämnesstartare

Lär dig ta den i röven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gratulera killen från mej, är status på sånt där[cool]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Kan det vara så att jag en gång haft sex utan att ha varit tillräckligt blöt, fått det att spricka och sedan har det inte läkt tillräckligt? Men man tycker ju att det borde ha gjort det på tre veckor...

Låter mest troligt. Även om just det området är lättläkt så kan det vara så. Eller så kan det vara som han råkar hamna lite fel och att du bara inte känner någon direkt smärta eftersom du har ett lyckorus i kroppen just då [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

det vara som han råkar hamna lite fel

Hur menar du då?

Kouki:

inte känner någon direkt smärta

Jo, det känns minsann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ge fan i att knulla då [confused]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Hur menar du då?

Man kan jucka till snett och hastigt tänja ut ett område med mycket kraft och för snabbt för att den ska hålla ihop.

Harpyja:

Jo, det känns minsann.

Menade att det förmodligen inte känns under samlaget då det lät mest som att det var något du upptäckt efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Man kan jucka till snett och hastigt tänja ut ett område med mycket kraft och för snabbt för att den ska hålla ihop.

Okej, Nästa gång ska jag testa vanliga missionären.

Kouki:

Menade att det förmodligen inte känns under samlaget då det lät mest som att det var något du upptäckt efteråt.

Ah, nej jag känner det direkt när det spricker, men märker inte att det blöder förrän efteråt när jag torkar.


   
SvaraCitera

testa med mig, min brukar alltid vara mjuk och silkeslen [blush]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Kan det vara så att jag en gång haft sex utan att ha varit tillräckligt blöt, fått det att spricka och sedan har det inte läkt tillräckligt? Men man tycker ju att det borde ha gjort det på tre veckor...

Har du kollat upp om du har svamp? Det kan vara helt symptonfritt, men artar sig ibland i att man spricker och blöder lite trots att man är upphetsad och våt. Ibland missar gyn svampinfektioner.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Okej, Nästa gång ska jag testa vanliga missionären.

kan vara en idé

Harpyja:

Ah, nej jag känner det direkt när det spricker, men märker inte att det blöder förrän efteråt när jag torkar.

Aj [tard] Aldrig varit med om det faktiskt...

Är du tillräckligt avslappnad då?
Hur är friktionen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

Har du kollat upp om du har svamp? Det kan vara helt symptonfritt, men artar sig ibland i att man spricker och blöder lite trots att man är upphetsad och våt.

Jag har haft svamp för ca tre månader sedan och fick ett receptbelagt medel som man använder i tre veckor, vilket jag gjorde.

Jävligt surt om svampen är kvar, men får väl helt enkelt kolla upp det då...[mad]

peeengar pengar pengar pengar pengar. Får iaf snart frikort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Är du tillräckligt avslappnad då?

Jadå

Kouki:

Hur är friktionen?

Extrem. Inte på så sätt att det svider som om man är torr, men jag känner minsta lilla cm av honom. Kanske har å göra med att förhuden inte existerar på människan?


   
SvaraCitera

Harpyja:

Extrem. Inte på så sätt att det svider som om man är torr, men jag känner minsta lilla cm av honom. Kanske har å göra med att förhuden inte existerar på människan?

Där har vi det. Och det kan mycket väl vara så. Mitt tips är att använda ett silikonbaserat glidmedel (även om du får syndafloder) då det minskar friktion markant [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kouki:

Där har vi det. Och det kan mycket väl vara så. Mitt tips är att använda ett silikonbaserat glidmedel (även om du får syndafloder) då det minskar friktion markant [smile]

Tack! Det ska verkligen testas innan jag blir fattig på gynundersökning.


   
SvaraCitera