Aviseringar
Rensa alla

Språkresa till Malta i sommar


Ämnesstartare

farsan har bokat en språkresa åt mig nu till sommaren. Åker till Malta med EF och ska bo på deras residens/hotell, alltså inte i en världfamilj. Jag tycker dock att det veckar jävligt trist överlag med språkresa, det känns så strikt. Jag vill gärna gå ut och festa några gånger varje vecka, hur stränga är dom med sprit och sena nätter? Är det mer chill att bo i världfamilj? 


   
Citera
Ämnesstartare

Kan tillägga att jag åker ensam 


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Google it. Se om du hittar någon blogg eller något där någon skriver om det Glad


   
SvaraCitera

tvingar han dig? :$$$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

leiz:
Google it. Se om du hittar någon blogg eller något där någon skriver om det Glad

Allt jag hittar är inlägg på diverse bloggar och forum som är skrivna för ett antal år sen, skulle va najs med en fräsch uppdatering för antar att reglerna ändrats med åren


   
SvaraCitera

Man är i skolan i typ några timmar bara, sedan kan man göra vad som helst typ. Man träffar massa som man blir vän med. Om du inte gillar det, kan jag ta din plats.
Mindre plugg och mer fritid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jarå biten att skaffa vänner är inga problem och jag har förstått att jag måste gå i skolan ett par timmar om dagen, fine det ska väl gå. Men är ledarna stenhårda, har dom inräkning på kvällen o så, lukta på andedräkt och sånt fjantigt? Kanske isf borde överväga att byta till en världfamiljBlink


   
SvaraCitera