Aviseringar
Rensa alla

Springer snett?


Ämnesstartare

När jag brukar ha drömmar att jag tex blir jagad eller springer så brukar jag alltid springa åt ett lutande håll som när man försöker titta upp och ned på någon. Jag försöker att springa rakt men böjs automatiskt åt sidan,jag försöker tvinga mig tillbaks men det går inte. Det är sjukt jobbigt, jag känner hur det känns från drömmen. Har inte haft en sån dröm på länge då jag bestämmer vad jag ska drömma om,men nu när jag tänker på det så känner jag mig väldigt deppig. Vet faktiskt inte vad jag ska ta mig till om det händer igen.
Vad kan man göra? Har ni upplevt detta?


   
Citera
Ämnesstartare

Äsch, det är ju bara en dröm?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade nån liknande dröm dör längesen som var sjukt jobbig. Skulle gå in i en korridor men då fastnar jag i ett tuggumi. Och ju mer jag försökte komma loss destu värre blev det....


   
SvaraCitera
Notice

Det är en bara en dröm som S3ON sa. Va glad att du inte har upplevt sömnparalys :/ sjukt jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Äsch, det är ju bara en dröm?

Jo men det är väldigt svårt att kunna förstå vad som pågår när man just sover och drömmer.

adaq:
Hade nån liknande dröm dör längesen som var sjukt jobbig. Skulle gå in i en korridor men då fastnar jag i ett tuggumi. Och ju mer jag försökte komma loss destu värre blev det....

Fan va jobbigt, kom du loss någon gång?
Men skönt att du inte Heller haft en sån på länge. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Notice:
Det är en bara en dröm som S3ON sa. Va glad att du inte har upplevt sömnparalys :/ sjukt jobbigt.

Jo men som jag sa innan när man sover/drömmer så är det ganska svårt att förstå vad som pågår. 
Det är jag faktisk, blev lite skraj igår när jag sökte om sömnparalys på nätet.
Det lät så jävla läskigt.  Censur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST: Jo men det är väldigt svårt att kunna förstå vad som pågår när man just sover och drömmer.

Ja? 


   
SvaraCitera
Notice

H.ODST:

Jo men som jag sa innan när man sover/drömmer så är det ganska svårt att förstå vad som pågår. 
Det är jag faktisk, blev lite skraj igår när jag sökte om sömnparalys på nätet.
Det lät så jävla läskigt.  Censur

Sant, men du har ju inte haft drömmen på ett tag så den kanske inte kommer komma tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Fan va jobbigt, kom du loss någon gång?
Men skönt att du inte Heller haft en sån på länge. 

Varje gång jag kom loss så typ lagga drömen till och jag är helt plötsligt fast igen... Fast det var flera år sen men kommer att jag hade den jävla drömen varenda natt Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ja? 

Men hur hjälper det om du säger att det bara är en dröm? Jag kan ju inte tänka "det är bara en dröm" när jag väl sover?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

H.ODST:

Men hur hjälper det om du säger att det bara är en dröm? Jag kan ju inte tänka "det är bara en dröm" när jag väl sover?

Poängen var att det inte finns någon lösning. Du upplever livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Notice:

Sant, men du har ju inte haft drömmen på ett tag så den kanske inte kommer komma tillbaka.

Hoppas det! 

adaq:

Varje gång jag kom loss så typ lagga drömen till och jag är helt plötsligt fast igen... Fast det var flera år sen men kommer att jag hade den jävla drömen varenda natt Ledsen

Om och om igen? Shit!
Flera år sedan?   Fan va längesen. Ja sjukt jobbigt nu när man tänker efter på sina jobbiga drömmarFörvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Poängen var att det inte finns någon lösning. Du upplever livet.

Aa tydligen.


   
SvaraCitera