Aviseringar
Rensa alla

sprit


Ämnesstartare

jag undrar hur rohypnol ser ut när det är blandat med sprit? hade en väldigt konstig spritblandning som va blå (hört att rohypnol blir blått när man blandar det?) och dagen efter va de som något vitt "lödder" i flaskan, lr va man ska säga. jag har aldrig haft minnesluckor trots att jag druckit väldigt mycket, men den här kvällen kommer jag inte ihåg någonting.. så nu undrar jag spriten kan ha varit lite spetsad...


   
Citera
Ämnesetiketter

Låter knasigt att det skulle bli blått.


   
SvaraCitera

Man brukar väl bli blå i munnen? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen aning, därför jag frågade 😛 men det kan mycket väl vara så att man blir blå i munnen, hade bara för mig att drinken blev blå om man blandar det med sprit.


   
SvaraCitera

vill ge dig 1 STOR PUSS


   
SvaraCitera

sofie_90:

kommer jag inte ihåg någonting

sofie_90:

hade en väldigt konstig spritblandning som va blå

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

Låter knasigt att det skulle bli blått.

Indeed.

Det kanske var spolarvätska, eller blåa mentos? 🙂


   
SvaraCitera

sofie_90:

så nu undrar jag spriten kan ha varit lite spetsad...

National Drug Intelligence Center:

What does Rohypnol look like?

Rohypnol is manufactured as a caplet. In 1997 the manufacturer responded to concerns about the drug's role in sexual assaults by reformulating the white, 2-milligram tablets. (The original tablets dissolved clear in liquid, making it nearly impossible for a victim to detect their presence in a beverage.) The new smaller dosage (0.5 mg and 1.0 mg) caplets are dull green with a blue core that, when dissolved in light-colored drinks, will dye the liquid blue. However, the dye may be disguised in blue or dark-colored liquids, and generic versions of the drug may not contain the blue dye.

Källa

[chocked]


   
SvaraCitera

Hoppas för din skull att du hade trosorna på när du vaknade.

Akta dig för blåa vätskor. Är det inte roppar är det curacao, och vidrigare likör får man leta efter.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

rohypnol säljs inte ens längre i sverige.................. tvivlar på att någon benso skulle ha blått innanmäte.....................


   
SvaraCitera

sarkofag:

rohypnol säljs inte ens längre i sverige

[tard]


   
SvaraCitera

Stringburka:

Hoppas för din skull att du hade trosorna på när du vaknade.

dazed_and_confused:

[love]

sarkofag:

tvivlar på att någon benso skulle ha blått innanmäte.....................

variabel:

[tard]

Hon har ju fan blivit rohypnol:ad! [sad]

xsaosinx:

when dissolved in light-colored drinks, will dye the liquid blue.


   
SvaraCitera

xsaosinx:

Hon har ju fan blivit rohypnol:ad!

förstår inte varför du citerade mig, jag ifrågasatte sarkofags påstående med en tard, precis som du typ [cute]


   
SvaraCitera

variabel:

förstår inte varför du citerade mig, jag ifrågasatte sarkofags påstående med en tard, precis som du typ [cute]

Ville bara informera [blush]


   
SvaraCitera