Aviseringar
Rensa alla

Sprutorgasm eller fontänorgasm är det ulimata för tjejen...!!!!


det är sjukt skönt


   
SvaraCitera

Det är bara onödigt och kontraproduktivt att ens flirta med sådana uttalanden och attityder. Det här ska vara en sajt där osäkra ungdomar kan fråga och diskutera kring sina undringar, inte där post-pubertala (antar att man måste ha några år på nacken för att vara en av de högre hönsen?)  vuxna ska uttrycka sina normförvridna och inskränkta syner på fontänorgasm-fantasier och wet sex-funderingar.

Det handlar om att skapa en trygg miljö där unga kan öppna sig om sina problem. Kanske borde ledningen föregå med gott exempel?


   
SvaraCitera
time
 time

Lilijan Chevalier: Sexuell preferens eller sexuell läggning...det var inte fokus för poängen, eller hur? Poängen här var hur du, en admin för ungdomar.se, visade uppskattning om ett uttalande som förlöjligade en sexuell preferens.

Jag är hemskt ledsen om du valde att tolka det så.


   
SvaraCitera

time:

Jag är hemskt ledsen om du valde att tolka det så.

det är väl en rätt självklar tolkning?


   
SvaraCitera
time
 time

mpt:hv:

det är väl en rätt självklar tolkning?

Tycker du verkligen det? Japanen skrev "porrskadad ELLER gillar saker som ser ut som kiss", tycker "eller" verkligen kan och bör tolkas som en slags skiljevägg mellan de två alternativen. Sen är "saker som ser ut som kiss" de facto inte kiss och har därmed inte så mycket med wet sex att göra. I ärlighetens namn fnissade jag mest åt kommentaren för att jag tänkte på alla gånger jag sett folk panikera på internet när de fått en oväntad fontänorgasm och tror att de läcker urin. Inkontinenspanik är inte samma sak som att tända på kiss heller.


   
SvaraCitera

Ledsen om det blev ett missförstånd och, aa, jag brusade upp alltför mycket. Det ber jag om ursäkt. men blir typ asprovocerad när folk verkar tracka ner på "konstiga" preferenser eller sätt att vara...liksom gör karikatyrer på det och så.. du fattar nog

Grejen är väl att jargongen här inte direkt verkar inbjuda till annat intryck än det jag fick tbh GalenTumme ned


   
SvaraCitera
time
 time

Lilijan Chevalier: men blir typ asprovocerad när folk verkar tracka ner på "konstiga" preferenser eller sätt att vara

Ja, jag förstår det, det brukar jag också bli, men om du läser mitt svar här ovan så förstår du att det inte var meningen.


   
SvaraCitera

jag får jättestor fontänorgasm varje gpng allvarilgt 


   
SvaraCitera

time:

Ja, jag förstår det, det brukar jag också bli, men om du läser mitt svar här ovan så förstår du att det inte var meningen.

Läste det. Ville bara vara rak och förklara varför jag blev så upprörd. LedsenSöt


   
SvaraCitera

Lilijan Chevalier:
Kul grej när man skuldbelägger eller alieniserar vissa sexuella läggningar. Tumme upp

Asroligt!

det är mitt fritidsintresse


   
SvaraCitera

: D


   
SvaraCitera

Saknar dagarna då jag kunde få orgasm utan att spruta. 10 jävla årsen. 


   
SvaraCitera

Lilijan Chevalier: Kul grej när man skuldbelägger eller alieniserar vissa sexuella läggningar.

Att säga att det är porrskadat är väl inte direkt så jättemärkligt uttalande när det kommer till många sexuella preferenser.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilijan Chevalier:
Det är bara onödigt och kontraproduktivt att ens flirta med sådana uttalanden och attityder. Det här ska vara en sajt där osäkra ungdomar kan fråga och diskutera kring sina undringar, inte där post-pubertala (antar att man måste ha några år på nacken för att vara en av de högre hönsen?)  vuxna ska uttrycka sina normförvridna och inskränkta syner på fontänorgasm-fantasier och wet sex-funderingar.

Det handlar om att skapa en trygg miljö där unga kan öppna sig om sina problem. Kanske borde ledningen föregå med gott exempel?

Det ligger en del i vad du säger... Hur gammal är du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järnis:

Hur mycket vätska är det fråga om  en tsk, en msk, en halv dl, en dl eller kommer det mer?


   
SvaraCitera