Aviseringar
Rensa alla

Sprutorgasm


men shit hur gör man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

tycker du är konservativ

Du har nog rätt. Jag ska spruta honom i ögat nästa gång! [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Så sluta pracka på folk massa skan och ska inten vad gäller sex.

Hon sa bara vad hon själv tyckte.


   
SvaraCitera

stephsnipple:

Du har nog rätt. Jag ska spruta honom i ögat nästa gång! [blush]

mm gör det
är avis på dig som verkar få sprutorgasmer åt höger och vänster och till och med verkar kunna pricka rätt [sad]

Barfota:

Hon sa bara vad hon själv tyckte.

"jag tycker att alla som har storlek 27 eller mer i jeans är tjocka och äckliga".

Är också en åsikt som kan röra till det i hjärnan för en osäker tjej.

Dåren:

men shit hur gör man

UNDRAR OCKSÅ


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

UNDRAR OCKSÅ

BEHÖVER VETA CA NU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

Dåren: men shit hur gör man

UNDRAR OCKSÅ

Övning tjejor, övning!
Eller så kommer det bara naturligt som för moi. [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

"jag tycker att alla som har storlek 27 eller mer i jeans är tjocka och äckliga".

Är också en åsikt som kan röra till det i hjärnan för en osäker tjej.

Vad menar du? Ska man inte få säga vad man tycker?


   
SvaraCitera

stephsnipple:

Övning tjejor, övning!

vadå övning. hur ska jag öva? VA. BERÄTTA DIN HEMLIGHET[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

stephsnipple:

Övning tjejor, övning!
Eller så kommer det bara naturligt som för moi. [blush]

men hur. Kommer aldrig nåt sprut naturligt för mig.
Att öva på det känns lite som att öva på att vifta på öronen. Vet inte vad jag ska öva på?!?!

Barfota:

Vad menar du? Ska man inte få säga vad man tycker?

Självklart får man säga vad man tycker, men till en viss gräns och kanske välja ett mindre hårt sätt när det gäller känsliga ämnen. Är det ok tycker du att yttra en åsikt som på sikt kan leda till dåligt psykiskt mående hos någon?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Är det ok tycker du att yttra en åsikt som på sikt kan leda till dåligt psykiskt mående hos någon?

Det är förstås tråkigt om en person mår dåligt till följd av vad någon annan säger, men det här var ju inte personligt, det var allmänt.

Visst det kanske finns tjejer med dålig självkänsla som inte "vågar" få sprutorgasm pga att någon har sagt att det är osexigt, men man kan inte anpassa sitt liv efter alla som har dålig självkänsla. Jag tycker inte att man ska låta bli att säga sina åsikter pga att vissa är känsliga.

Sen undrar jag hur man kan säga det på ett mildare sätt att man tycker att det är osexigt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

hur ska jag öva?

Postorderhoran:

men hur.

Sök på google! Det bara kommer!

Postorderhoran:

på sikt kan leda till dåligt psykiskt mående hos någon

Det var aldrig min avsikt att få någon att må dåligt över sina sexuella vanor etc. Ursäkta mig om jag har väckt anstöt från din sida. [sad]


   
SvaraCitera

Barfota:

Sen undrar jag hur man kan säga det på ett mildare sätt att man tycker att det är osexigt?

på vilket sätt är det nödvändigt från början att påtala att något inte är upphetsande.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

på vilket sätt är det nödvändigt från början att påtala att något inte är upphetsande.

Jag tycker att det skulle vara väldigt tråkigt om människor inte sa sina åsikter. Det kanske är onödigt på så sätt att vissa kan bli sårade, men om man ska gå runt och tänka så är ju ingenting okej. Någon kan bli sårad.

Det kan låta hårt, men man ska inte behöva anpassa sig till dem som har dålig självkänsla. Ta hänsyn kan man göra, men ibland tycker jag att det går för långt. Som det här med sprutorgasm, man måste få säga vad man tycker.


   
SvaraCitera

stephsnipple:

Det var aldrig min avsikt att få någon att må dåligt över sina sexuella vanor etc. Ursäkta mig om jag har väckt anstöt från din sida. [sad]

Det är okeeejj. har inte tagit illa upp

Barfota:

Det kan låta hårt, men man ska inte behöva anpassa sig till dem som har dålig självkänsla. Ta hänsyn kan man göra, men ibland tycker jag att det går för långt. Som det här med sprutorgasm, man måste få säga vad man tycker.

du skriver att man inte ska anpassa sig efter de med dålig självkänsla, så du tycker det är okej att sparka på de som redan ligger ner?


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

så du tycker det är okej att sparka på de som redan ligger ner?

Inte alls. Jag menar bara att man inte ska behöva tassa på tå runt folk, utan att man ska få säga vad man tycker och tänker om saker och ting. Sen har alla sin egen gräns för vad de tycker är okej och inte okej.

Vart går din gräns? Är det okej att säga att man tycker det är fult med skägg, tex? Jag tycker att det är helt okej, sen kan jag inte bry mig om att vissa personer tar illa upp. De får helt enkelt bättra på sin självkänsla.


   
SvaraCitera