Aviseringar
Rensa alla

Spy upp?


MissJanuary:

Haha neej, men svårt o fejka att spy upp om man bor hemma. Men nå tips?

du ska inte spy på riktigt

sätt in ett glas vatten på toaletten

säg att du mår illa

gå in på toan och gör kräkljud och häll ut vattenglaset i toan


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Enda sättet att inte åka dit är att fejka vinterkräksjukan lr på något sätt spyr på torsd/fred.

MEN SÄG ATT DU HAR DIARRÉ SOM BARA FAN DÅ FÖR I HELVETE, DET ÄR JU VATTENTÄTT FÖR INGEN TROR VÄL ATT MAN FEJKAR RACERBAJS JU.

HÅLLER MED DAZED UNGAR NU FÖR TIDEN SUGER.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

MEN SÄG ATT DU HAR DIARRÉ SOM BARA FAN DÅ FÖR I HELVETE, DET ÄR JU VATTENTÄTT FÖR INGEN TROR VÄL ATT MAN FEJKAR RACERBAJS JU.HÅLLER MED DAZED UNGAR NU FÖR TIDEN SUGER.

Yu like stora bokstäver märker man[tired]

får väll ta o blanda mat o cvatten, slänga i toan 3 på natten. Trötta föärldrar tänker väll inte såå klart 03 en torsdag [confused]


   
SvaraCitera

Drick fett mycket vodka <3


   
SvaraCitera
time
 time

MissJanuary:

men svårt o fejka att spy upp om man bor hemma.

Du ska absolut inte försöka spy på egen hand, men om du nu tvunget måste försöka fejka kräksjuka så gjorde jag följande en gång när jag var 13-14 och inte ville gå till skolan:

1. Väntade tills mamma helt säkert var i badrummet.
2. Tog lite vitt bröd och en stor klunk mjölk i munnen.
3. Tuggade det tills det var riktigt äckligt.
4. Rusade till toaletten och spottade ut det med kräkljud.

Det var micket effektivt.


   
SvaraCitera

MissJanuary:

år väll ta o blanda mat o cvatten, slänga i toan 3 på natten. Trötta föärldrar tänker väll inte såå klart 03 en torsdag [confused]

och visa dem eller vad? de har väl inte koll på vad du gör inne på toaletten. säg att du kräktes när du var utomhus eller ngt då.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det var micket effektivt.

Smart!!!!


   
SvaraCitera

Du ser vi var duktigare förr, lyssna på tant time


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Det var micket effektivt.

hon märkte väl att det inte luktade? fast det gör det ju inte om man precis ätit iof. påhittigt av dig.


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Vet att några anser det patetiskt/liknande att spy upp bara för att undvika ett par personer, men Aa ja spyer hellre upp än är med dom i 3 dagar. 😛

Om det är så hemskt så stanna hemma o säg att du är sjuk... ffs


   
SvaraCitera
time
 time

isola:

hon märkte väl att det inte luktade?

Dels har ju mamma sån kräkfobi att hon genast rusade ut och ropade att jag ska stanna i sängen idag, och dels tog jag ju det absolut mest lukt-och-smak-neutrala, yet ändå något jag lätt kunde ha ätit till frukost. Hade faktiskt övervägt luktgrejen före också.

Jag var verkligen så desperat att slippa skolan då. [cry]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Dels har ju mamma sån kräkfobi att hon genast rusade ut och ropade att jag ska stanna i sängen ida

Min syster också. Minns när hon sade att hon skulle stänga in sina framtida barn vid sjukdom [love]

Jag vågade inte kräkas ensam som yngre utan krävde att någon var med mig. Var rädd för att kräkas i toaletter också. Fick en röd spybalja minns jag. Uh minns fortfarande den kväljande plastlukten blandat med rengöringsmedel eftersom en bodde i städskrubben annars [sad][sad]


   
SvaraCitera
time
 time

isola:

Jag vågade inte kräkas ensam som yngre utan krävde att någon var med mig. Var rädd för att kräkas i toaletter också.

Exakt samma här. Min balja var blå!


   
SvaraCitera

baljsisters unite!!!!


   
SvaraCitera