Aviseringar
Rensa alla

Spya i trapphuset, nu är mina grannar inte så glada 🙁


jonta
Ämnesstartare

Fest igår och en viss person spydde i trapphuset, och nu har mina grannar ringt på två ggr och sagt att det luktar spya. Har varit och moppat både gångerna de sagt till men det luktar fortfarande 🙁 De skulle tydligen ha något barnkalas just idag.
Funderar på att göra en mopp-kupp inatt och mopa järnet när ingen ser så det luktar gott imorn.
Nu sitter jag här nervös och hoppas att de inte ringer på igen ikväll >_<

Tyck synd om mig nu!


   
Citera

Gör moppkuppen. [smile] Dom kommer säkert tyckat att du är sjukt gullig som går upp mitt i natten och gör så att det luktar gott inför kalaset. [smile]


   
SvaraCitera

Öppna porten då borde lukten vädras ut.


   
SvaraCitera

Jätte mycket parfymerat skurmedel, fast då kanske de små barnen får ett astma anfall..


   
SvaraCitera

isola:

parfymerat skurmedel,

idiot. finns folk som är känsliga till starka parfymer.


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

ante:

Gör moppkuppen. [smile] Dom kommer säkert tyckat att du är sjukt gullig som går upp mitt i natten och gör så att det luktar gott inför kalaset. [smile]

Hoppas de tänker på att det luktar mycket godare imorgon bitti bara! Funderar på att gå och säga förlåt till dem också men det är jag nog för feg för 🙁
Problemet är att kalaset var idag, började runt 14 eller nåt så är väl slut snart så där misslyckades jag :((
Hoppas de inte säger till värden bara, det jag är mest orolig för, har fått varningsbrev förut.

Robert_sS:

Öppna porten då borde lukten vädras ut.

Den har varit öppen sen imorse, luktar ändå =\


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

idiot. finns folk som är känsliga till starka parfymer.

Nu var jag liiite sarkastisk,men övergick tydligen ditt förstånd.
Klagar de stup i kvarten så får de ngt annat att lukta på., finns folk som är dödligt allergiska mot apelsiner,men folk äter de offentligt ändå.


   
SvaraCitera

jonta:

Tyck synd om mig nu!

Haha, gå bar ut och moppa skiten så har du det gjort? Använd något starkt medel, funkar alltid [y]


   
SvaraCitera

isola:

men folk äter de offentligt ändå.

Men de slänger inte massa i trapphusen, eller hur?


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

sockerdricka:

Haha, gå bar ut och moppa skiten så har du det gjort? Använd något starkt medel, funkar alltid [y]

Har ju moppat två ggr >_< Med rengöringsmedel. Vet inte hur det fortfarande kan lukta. Och pinsamt att gå ut igen och moppa, kommer vänta till inatt och hoppas att de inte klagar mer innan dess.


   
SvaraCitera

jonta:

Har ju moppat två ggr >_< Med rengöringsmedel. Vet inte hur det fortfarande kan lukta. Och pinsamt att gå ut igen och moppa, kommer vänta till inatt och hoppas att de inte klagar mer innan dess.

Haha okej [bigsmile]


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Men de slänger inte massa i trapphusen, eller hur?

Bara man andas in det kan man dö,visste du inte det?


   
SvaraCitera

jonta:

Den har varit öppen sen imorse, luktar ändå =\

Okej surt ...


   
SvaraCitera

Ta klor eller nåt annat apstarkt, gärna frätande och glid runt lite med. Eller nåt desinfektionsmedel som luktar... som såna medel luktar.


   
SvaraCitera

Skura trapphuset i klorin, så dränker det nog kräkslukten ska du se. [smile]


   
SvaraCitera