Aviseringar
Rensa alla

Spydde på fyllan, gravid??


Ämnesstartare

Jag och min kille hade oskyddat sex igår ( jag äter neovletta 28 ) och tar den regelbundet varje morgon vid 7 .
spydde vid 23 tiden pågrund av fylla, några timmar senare hade vi sex igen. hade jag fortfarande skydd lr kan jag ha blitt gravid??
tack för snabbt svar !


   
Citera
Ämnesetiketter

Du hade fortfarande skydd.


   
SvaraCitera

Lol.

Men nej, skyddet varar fast du spyr.


   
SvaraCitera

Hahahahahhahah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Du hade fortfarande skydd.

okej tack för svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dummaste tråden hittills.


   
SvaraCitera

Hehehhehehe
haahahahaha
hohohoohoho
hihihihihihihih


   
SvaraCitera

eemmaaN:

fortfarande skydd lr kan jag ha blitt gravid??

jag tog ett piller o spydde 1 timme senare, sen hade jag o min pojkvän sex. det innebär att jag kan ha blivit gravid. det vore ju lite sorgligt eftersom barnet blir missbildat o allt eftersom jag fortsatte käka piller sen jue.. dagen efter!


   
SvaraCitera

men det är faktis sant att om man spyr så kan p-pillret också åka ut. men det måste nog vara precis efter att man käkat den [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gethsemane:

jag tog ett piller o spydde 1 timme senare, sen hade jag o min pojkvän sex. det innebär att jag kan ha blivit gravid. det vore ju lite sorgligt eftersom barnet blir missbildat o allt eftersom jag fortsatte käka piller sen jue.. dagen efter!

aa men ursäkta att man frågar då, hatar när alla måste vara så katiga hela tiden, trodde fomumet va till för att hjälpa folk......!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MOLLYSLIPS:

men det är faktis sant att om man spyr så kan p-pillret också åka ut. men det måste nog vara precis efter att man käkat den

jo jag läste det åxå, fast jag spydde 17timmar efter piller intaget så de är väll ingen fara skulle ja tro


   
SvaraCitera

är så trött på alla som har oskyddat sex!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eemmaaN:

Jag och min kille hade oskyddat sex igår ( jag äter neovletta 28 ) och tar den regelbundet varje morgon vid 7 .
spydde vid 23 tiden pågrund av fylla, några timmar senare hade vi sex igen. hade jag fortfarande skydd lr kan jag ha blitt gravid??

Det brukar oftast ta runt 4 timmar innan kroppen hunnit ta upp pillren. Så nej, du är troligtvis inte gravid.


   
SvaraCitera

Hahahahaha


   
SvaraCitera

eemmaaN:

så de är väll ingen fara skulle ja tro

nej det tror jag inte heller [smile]


   
SvaraCitera