Aviseringar
Rensa alla

Spyhistorier


Ämnesstartare

Älskar historier om när folk har spytt på konstiga sätt och olämpliga ställen. Har en miljon sådana berättelser själv och mitt favoritnöje är att berätta om dom för folk och längta tillbaka till de fantastiska ögonblicken så man ba "är man kung elle är man".

Nu är det eran tur, hit me.


   
Citera

min enda spyhistoria är denna

hade förfest hos mig
chillade ej med boozen eller vinet
kommer fram tillfesten
fem minuter senare spyr jagner hela badrummet, väggarna, handfatet och toalettstolen. och mitt hår. Och ja, detta har jag fått berättat efter mig då jag har inget minne alls av det. minns att en kompis kom in och skulle städa och ba ELVERPIGEN FÖR FAN VAD ÄR DETTA och pekade på ngt på väggen

sen hämtade mamma mig och jag låg och spydde på hennes toa i några timmar [smile]


   
SvaraCitera

detta var olämpligt pga spydde på riktigt max 5 min efter vi kom dit och all over the place


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Satt hos en granne (typ 5m bort i korridoren) med 3-4 kompisar för några dagar sedan. Hade dragit i mig för mycket heroin så blev galet illamående. Gick diskret hem till mig för att kräkas runt var tjugonde minut.

Det var fan inte festligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

fem minuter senare spyr jagner hela badrummet, väggarna, handfatet och toalettstolen. och mitt hår.

Älskar detta [love][love][love]


   
SvaraCitera

och har nu namngivit detta fenomen. "att göra en elverpigen"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Gick diskret hem till mig för att kräkas runt var tjugonde minut.

Bra hanterat! Well done, sir.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev aspackad för typ 1.5 år sedan på en fest hemma hos en kamrat. Spydde i någons hatt. Den gick sönder.

Vaknade upp på sjukan dagen efter.

Det var fan fest!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1 gång var jag på festival och var jättejättebakis. Stapplade mig till kön till vattnet som var helt sjuuukt lång och kände att jag behövde spy men ville inte förlora min köplats, så stod ut. TILLS jag helt plötsligt spyr ändå, och så blir det en kedjereaktion så att två andra spydde. Fantastiskt roligt!

Man kanske kan namngiva detta till att göra en storm, att få en kedjereaktion när man spyr. Fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Spydde i någons hatt. Den gick sönder.

Skrattar högt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Skrattar högt!

Han hade gjort den själv också [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Han hade gjort den själv också

Haha, stackars kille [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Haha, stackars kille [sad][sad]

Aa. Vi spelar i samma band han och jag, vi har aldrig riktigt pratat om den kvällen [blush]


   
SvaraCitera

en gång spydde jag ned mig i trelleborg och hade inget ombyte. fick låna t-shirt som var jättetrång och typ vida byxor som var asfula. sen hade jag sovit konstigt så mitt hår var typ som ett fågelbo. brydde mig inte ett dugg konstigt nog.


   
SvaraCitera

har alltid med mig ombyte nu dock.


   
SvaraCitera