Aviseringar
Rensa alla

spyr av mensvärken?


Ämnesstartare

Jag undrar om det är vanligare än jag tror att ha så ont att man spyr när man har mensvärk? det har nämligen hänt mej flera gånger och det känns så jävla udda, inte funkar ipren heller ><


   
Citera
Ämnesstartare

många har så, jobbigt som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

många har så, jobbigt som fan.

killarna borde också straffas på något sätt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror d är mest tjejer som gnäller för mycke och gör för lite åt d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Jag tror d är mest tjejer som gnäller för mycke och gör för lite åt d.

jag fick p-piller för det men dom hjälpte knappt så jag slutade med dom efter 6 månader [blush] kanske ska gå och fråga om dom har nåt annat fiffigt på um [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

jag fick p-piller för det men dom hjälpte knappt så jag slutade med dom efter 6 månader kanske ska gå och fråga om dom har nåt annat fiffigt på um

well,finns smärtlindrande och muskelavslappnande.jag fick lite mindre värk av neovletta och sen mer av cerazette,mensvärk även jag inte har mens,fruktansvärt konstigt om jag får säga d själv.


   
SvaraCitera

Det är ganska vanligt, ja. Jag brukar bli väldigt illamående och har väldigt svårt att äta, men som tur är har jag aldrig spytt. [party]

Tözen:

mensvärk även jag inte har mens,fruktansvärt konstigt om jag får säga d själv.

Så har jag också ibland! Äter också p-piller, är säkert något dumt med dem. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

well,finns smärtlindrande och muskelavslappnande.jag fick lite mindre värk av neovletta och sen mer av cerazette,mensvärk även jag inte har mens,fruktansvärt konstigt om jag får säga d själv.

det var neovletta jag fick! vad skönt att slippa mensen, konstigt med mensvärk dock [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det var neovletta jag fick! vad skönt att slippa mensen, konstigt med mensvärk dock

du lär få ont som fan om du hoppar över flera mensar(?) med neovletta,jag hoppade över nåt halvår och kroppen gjorde så jävla ont.

Capture:

Så har jag också ibland! Äter också p-piller, är säkert något dumt med dem.

min mens är osynlig bara? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du lär få ont som fan om du hoppar över flera mensar(?) med neovletta,jag hoppade över nåt halvår och kroppen gjorde så jävla ont.

men jag har slutat ta dom nu ju [smile] ska se om jag spyr vid nästa mens [cool]


   
SvaraCitera

Tözen:

min mens är osynlig bara? [sad]

Min med tydligen? [n]
Kanske är så att man får mensvärk när man egentligen ska ha mens eller något, om man skjuter upp alltså. Öh. Kanske. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Min med tydligen?
Kanske är så att man får mensvärk när man egentligen ska ha mens eller något, om man skjuter upp alltså. Öh. Kanske.

om du har vanliga ja,då är d så,men jag har minipiller nu och kan inte bestämma nåt över hur var och när,så d är nåt cp. >___<


   
SvaraCitera

Tözen:

om du har vanliga ja,då är d så,men jag har minipiller nu och kan inte bestämma nåt över hur var och när,så d är nåt cp. >___<

Dumt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orka ha mensvärk. [rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knothole:

Orka ha mensvärk. [rolleyes][rolleyes][rolleyes]

no [n]


   
SvaraCitera