Aviseringar
Rensa alla

Spytt i 5 månader, hjälp..


time
 time

Har du blivit testad för epilepsi?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrosungen:

Det var olika läkare, å det var bara 3 veckor sen jag va där.. Dom gör ingenting, säger bara att dom inte kan göra något så det spelar ingen roll..

attention whore level over 9000


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:
Har du blivit testad för epilepsi?

Nej..? Hur skulle det kunna ha med saken att göra?


   
SvaraCitera
time
 time

Maskrosungen:

Nej..? Hur skulle det kunna ha med saken att göra?

Därför att det funnits fall där upprepade kräkningar i långa perioder visat sig bero på epilepsi. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråger. Vad äter du kanske ngt du inte tål? Det synns inte oftast på test om du är gluten allergis eller mjölk allergisk så har dem gjort en bluff så de inte syns på läkare tester men de kan vara därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrosungen: Sluta typ skälla.. Tänkte bara om någon varit med om något liknande å visste vad det kunde va..

Förlåt, men vill inte att du ska gå hemma och må dåligt... sjukvården får för fan göra något åt saken det är deras jobb.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Förlåt, men vill inte att du ska gå hemma och må dåligt... sjukvården får för fan göra något åt saken det är deras jobb.

Dom har ju försökt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Förlåt, men vill inte att du ska gå hemma och må dåligt... sjukvården får för fan göra något åt saken det är deras jobb.

Nej de kan inte, för vi ska hjälpa invandrare istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: Nej de kan inte, för vi ska hjälpa invandrare istället

och höja skatten på snus så att vi kan hjälpa flyktingar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

och höja skatten på snus så att vi kan hjälpa flyktingar. 

fan vad dåligt. sverige som har europas högsta skatt, och så höjer dem mer, för att hjälpa mer flyktingarTrött


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

och höja skatten på snus så att vi kan hjälpa flyktingar. 

jag gillar inte det. är du okså snusare? jag började igår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xxxx: jag gillar inte det. är du okså snusare? jag började igår

Ja.
Vad snusar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Ja.
Vad snusar du?

testat silversnus Av mosade silverfiskar, skalbaggar och sjöhäst
du då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Därför att det funnits fall där upprepade kräkningar i långa perioder visat sig bero på epilepsi. 

Okej..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrosungen: Dom har ju försökt..

Inte tillräckligt. Du får byta läkare, normalt får du nog byta 5-6 gånger för att få resultat när det gäller all form av vård i Sverige. Har de kollat med kamera, be dem kolla IGEN! Kan det vara underliggande psykisk ohälsa så får du tvinga dem att ge dig RIKTIGA ångestdämpande d.v.s. bensodiazepiner, det det inte finns någonting annat som i verkligheten fungerar mot ångestattacker.

Har de kollat övriga kroppen? Hjärnan? Blodprover? Allergitester? Du får TVINGA dem. Ju jobbigare du är desto ivrigare blir de på att hitta felet på dig så att du kan åka hem, därför får du bättre vård.


   
SvaraCitera