Forumet - :SSS :((( :)) ?????

:SSS :((( :)) ?????

196 0 38
Hej. Är för ledsen för att kunna ta mig utanför dörren, men måste köpa present till min syster idag, åååååååå. Så jäla typiskt.

Och ni vet hur mammor är, oftast pinsamma, men nu har det nått en ny nivå då hon pratat om mig på jobbet och nu försöker para ihop mig med någon Oskar?? Han är tydligen jättesnäll, lika gammal som mig, lång, brunhårig och är taggad på att träffa mig. Ser framför mig hur det blir om vi skulle träffas och sedan händer något knäppt och så blir det jättekonstig stämning på mammas jobb i framtiden. Bwahaha.

Det är torsdag idag, snart helg, det är kul, för då ska jag träffa UM:are och dricka alkohol och skratta och slåss.

Det var allt för mig dagboken, bai.

Diskussion: Ska jag träffa Oskar? Är rädd att han dödar mig.

Spana också in:

rita en teckning av en present o skriv presenten kommer sen så kan man öppna en lucka o så står det kram och x antal lappar hon kan använda för att a få massage, b frukost på sängen, c en överraskning

STORM:

Ska jag träffa Oskar? Är rädd att han dödar mig.

verkar ju akward men ni kan ju va vänner
STORM:

Men min mamma har gett mig pengar för att jag ska åka in och köpa två specifika grejer.

jaha [sad]
jaa då får du typ dricka kaffe o äta något sött och säga typ 'jag är en staaark morooot'' o så springa ut genom dörren innan du ändrar dig

STORM:

Ja, vänner är bra.

de är bäst [love]
Budolicious:

Gör jag med de flesta mammor, är en så jäkla drömsvärson

Haha, så himla sant också!

oatsreuvaue:

jaa då får du typ dricka kaffe o äta något sött och säga typ 'jag är en staaark morooot'' o så springa ut genom dörren innan du ändrar dig

Haha aw. [love] Ska göra EXAKT så nu, tack!
soundsystem:

Instinkt. Du verkar himla ledsen över en pojke, känns som att det skulle förvärra dina känslor att träffa en annan pojke. Oavsett avsikter.

Men bara en instinkt.

Sant. Rent spontant känns det som att det skulle få mig på andra tankar, och det är det som främst hjälper just nu. (Menar nu alltså inte sex/kärlek utan bara sällskap). Men du har en stor poäng.