Aviseringar
Rensa alla

:SSS :((( :)) ?????


Ämnesstartare

Hej. Är för ledsen för att kunna ta mig utanför dörren, men måste köpa present till min syster idag, åååååååå. Så jäla typiskt.

Och ni vet hur mammor är, oftast pinsamma, men nu har det nått en ny nivå då hon pratat om mig på jobbet och nu försöker para ihop mig med någon Oskar?? Han är tydligen jättesnäll, lika gammal som mig, lång, brunhårig och är taggad på att träffa mig. Ser framför mig hur det blir om vi skulle träffas och sedan händer något knäppt och så blir det jättekonstig stämning på mammas jobb i framtiden. Bwahaha.

Det är torsdag idag, snart helg, det är kul, för då ska jag träffa UM:are och dricka alkohol och skratta och slåss.

Det var allt för mig dagboken, bai.

Diskussion: Ska jag träffa Oskar? Är rädd att han dödar mig.


   
Citera
Ämnesetiketter

Nej, träffa inte Oskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träffa ingen kille dom är dum i huvudet elaka och vill bara förstöra all ting!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag heter inte Oskar [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träffa/träffa inte oskar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffa honom men se till att han fattar att det inte blir dejt om du tycker det känns fel osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

jag heter inte Oskar

Du känner inte min mamma [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rita en teckning av en present o skriv presenten kommer sen så kan man öppna en lucka o så står det kram och x antal lappar hon kan använda för att a få massage, b frukost på sängen, c en överraskning

STORM:

Ska jag träffa Oskar? Är rädd att han dödar mig.

verkar ju akward men ni kan ju va vänner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

STORM:

Du känner inte min mamma

eller?!
har ju träffats i säkert en hel minut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Nej, träffa inte Oskar.

Finns någon motivering eller går du på instinkt?

Lurendrejeri:

träffa/träffa inte oskar

Det var ett konstigt svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

träffa ingen kille dom är dum i huvudet elaka och vill bara förstöra all ting!!!!!!

Ska vi bli lesbiska?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Träffa honom men se till att han fattar att det inte blir dejt om du tycker det känns fel osv.

Klara signaler, check!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

rita en teckning av en present

Bra idé!
Men min mamma har gett mig pengar för att jag ska åka in och köpa två specifika grejer. [sad]

oatsreuvaue:

verkar ju akward men ni kan ju va vänner

Ja, vänner är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

eller?!
har ju träffats i säkert en hel minut

Bffs 4 life osv.
Kändes som att ni klickade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spontant känns det ju som att ett givet samtalsämne med denne Oskar skulle vara min mamma och jag vet inte om jag är helt bekväm med det. :SS


   
SvaraCitera