Aviseringar
Rensa alla

Stackars gobbe!


Ämnesstartare

Vad har han gett sig in i?

Min mamma har sedan ett par år tillbaks varit tillsammans med en kille. Eller, varit tillsammans kan man verkligen inte kalla det då dom gjort slut efter två veckor och sedan blivit tillsammans igen kort efter.

I vilket fall som helst så har dom börjat satsa på något mer seriöst verkar det som. (det var nog det innan med, men tror dom är mer allvarliga nu... eller något) Fast det går åt helvete! Grejen är att han har suttit i vardagsrummet nu sedan (ah, han var här när jag vaknade iaf, kl 12) och bara kollat på TV. Inte sagt ett ord, inte gjort något. Bara suttit och kollat på TV. Han ser riktigt deprimerad ut, vad fan har han gett sig in i? Undrar om han tror det kommer bli något av deras förhållande själv, eller om han bara glider med? Har funderat på att gå och sätta mig och prata med han, men vet inte vad jag ska säga isf. Han verkar ju jättespänd och nervös. Han måste ha jättetråkigt, tror inte han vill vara där nu.

Tycker lite synd om honom. Inte lätt för honom, han verkar jätteblyg när morsan inte är i närheten. Vi har lixom snackat innan också, jag har t.om. varit med honom på jobbet för ett par år sedan. Men just nu verkar allt så spänt.

Ville bara skriva av mig och höra vad ni har att säga om denna hemska situation han har satt sig i?

Edit: Bör väl även tillägga att morsan tog ett "uppehåll" med denna gubben och blev tillsammans med min lillasysters pappa i två år. Det funkade inte så nu är den andra gubben tillbaka igen.

Jag ljög förresten innan. Han har gjort något. Han var och handlade innan. Och han har käkat glass.

ÄNDRAT 2010-11-08 18:01


   
Citera

Hur gammal är du? Menar, om du är 8 så kanske inte det är vidare att du går och snackar med han... Eller kanske?[confused] Men om du är 16+ så kan det vara en bra idé...


   
SvaraCitera

Vänta tills din mamma kommer hem


   
SvaraCitera

Skulle varit asglad om jag fick sitta för mej själv framför tvn en hel dag[confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

Skulle varit asglad om jag fick sitta för mej själv framför tvn en hel dag[confused]

HAHA[bigcheers]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Ville bara skriva av mig och höra vad ni har att säga om denna hemska situation han har satt sig i?

Haha! xD är du säker på att du inte överdramatiserar det hela lite? [crazy] har han varit såhär många gånger eller har han kanske bara en dålig dag? migrän? favoritlaget förlorade i fotboll? han förlorade pengar på hästar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite udda att det tog över ett dygn att kommentera. [chocked]

laggar28:

Hur gammal är du? Menar, om du är 8 så kanske inte det är vidare att du går och snackar med han... Eller kanske? Men om du är 16+ så kan det vara en bra idé...

Skrev jag att jag var 8? Jag är 15+, ja, och vi har pratat en del innan. Kanske lite sent nu dock... [wink]

pallo217:

Vänta tills din mamma kommer hem

Why? Jag gjorde det iofs, men vad skulle jag gjort efteråt? [confused] Utveckla ditt svar lite.

kebu12:

Skulle varit asglad om jag fick sitta för mej själv framför tvn en hel dag

Låter ju sjukt drygt, speciellt framför TV'n. Det går ju bara massa försäljningsprogram (du vet, såna där TV-shops) typ halva dan, as tråkigt! Dessutom verkade han jätteuttråkad.

Magnifying glass:

Haha! xD är du säker på att du inte överdramatiserar det hela lite? har han varit såhär många gånger eller har han kanske bara en dålig dag? migrän? favoritlaget förlorade i fotboll? han förlorade pengar på hästar?

Vet inte, han kanske hade det. Men han verkade faktist ha otroligt tråkigt, det syntes på honom. Han lade bara i soffan ju 😮 Ja menar, han kunde gjort vad som helst... lagat mat, suttit vid datorn, åkt nån stans eller whatever - men han satt vid just TV'n i 9 timmar, utan paus! (okej, han åkte och köpte mat i typ 20 minuter.. men kom igen.. xD). Dessutom åt han ett helt paket glass. Nästan som han tröståt för han inte trivdes eller nåt... XD


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Dessutom åt han ett helt paket glass. Nästan som han tröståt för han inte trivdes eller nåt... XD

[chocked]

varför var han ens hemma från första början? har han inget jobb? varför var han inte med din mamma? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

varför var han ens hemma från första början? har han inget jobb? varför var han inte med din mamma?

För det första, var det verkligen igår jag postade detta? [confused] Känns som i förrgår.

Anyways; mamma jobbade från 1-9, han var här på morgonen och valde att stanna hela dagen (fråga mig inte varför, men han var ledig ändå).


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

valde att stanna hela dagen (fråga mig inte varför, men han var ledig ändå).

ni kanske har en bättre Teve än han [cute]

RadioAktivMakaron:

ar det verkligen igår jag postade detta? Känns som i förrgår

håller inte koll på dina förehavanden [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

håller inte koll på dina förehavanden

Haha, okej då, det kan väl vara min uppgift. [smile]

Magnifying glass:

ni kanske har en bättre Teve än han

Omg, that's it!!1!11 [surprised]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Omg, that's it!!1!11

ja eller hur. det måste ju vara så!!!! [surprised]
en fråga bara. är han tjock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

ja eller hur. det måste ju vara så!!!!
en fråga bara. är han tjock?

Mja, det skulle jag nog kalla honom. ^^ Why? [smile]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Mja, det skulle jag nog kalla honom. ^^ Why?

sherlock här försöker ta reda på om det "har hänt förut" eller om det var en engångsföreteelse.. att han åt ett helt paket glass på en gång alltså!! °_°


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Why? Jag gjorde det iofs, men vad skulle jag gjort efteråt? Utveckla ditt svar lite.

Absolut ingenting! [cool]


   
SvaraCitera