Aviseringar
Rensa alla

Stadga sig, när?


Ämnesstartare

Jag och mina vänner har diskuterat mycket om att man vill stadga sig nu. Att man känner sig redo. Jag har redan "lekt" av mig, så att säga, tro mig. Och jag är trött på det och hittar ingen mening med det.

Jag är redo att ta ett större steg i mitt liv nu, jag vill hitta ngn som jag verkligen älskar, flytta ihop osv. Jag vill bli en rätt så ung mamma, max 25.

Hur känner ni? När vill ni stadga er?

Kram


   
Citera

så fort som möjligt


   
SvaraCitera

_dansare:

När vill ni stadga er?

30+ [blush]


   
SvaraCitera

_dansare:

Hur känner ni? När vill ni stadga er?

25-30


   
SvaraCitera

Ha ett upplevelsefullt liv och göra det jag tycker är kul, kärlek inte prio 1. Men om man träffar någon man tycker om så gör det inget. Skaffa barn, finns inte i min värld en. Men mellan 25 och 35.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

30+

Tycker du inte att det är sent? Om man får första barnet då tex. Då blir det andra ännu senare. Gammal pappa då.

Min mamma fick mig tidigt. Hon tycker det är jätte skönt (hon är 39) och vi kan prata om allt möjligt. Kan hitta på fler saker tillsammans, hon har mer tid för sig själv. Hon vill resa med sin man mm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Ha ett upplevelsefullt liv och göra det jag tycker är kul, kärlek inte prio 1.

Det kan det ju vara ändå[smile]


   
SvaraCitera

_dansare:

Tycker du inte att det är sent? Om man får första barnet då tex. Då blir det andra ännu senare. Gammal pappa då.

Gör väl inget, kommer inte vara redo att ha barn då ändå.

Vill plugga resa fota.

Jag vet inte ens om jag vill ha barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Mina föräldrar fick mig sent. Vi gör nästan inget tillsammans.

Okej, men de tycker nog ändå det är skönt. Nu kan de lägga ner mer tid på varandra.


   
SvaraCitera

Aldrig.


   
SvaraCitera

_dansare:

Okej, men de tycker nog ändå det är skönt. Nu kan de lägga ner mer tid på varandra.

Jag har inte sagt att det var något dåligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Jag har inte sagt att det var något dåligt.

Sant[cheers]


   
SvaraCitera

_dansare:

Det kan det ju vara ändå[smile]

Ja men jag letar inte efter någon men dyker hon upp, visst då är det seriöst. Men jag lever för nuet nu och det jag intresserar mig av.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Aldrig.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Ja men jag letar inte efter någon men dyker hon upp, visst då är det seriöst. Men jag lever för nuet nu och det jag intresserar mig av.

Självklart, om hon dyker upp så ska man satsa.. svårt att hitta ngn i dagens samhälle.. så om man gör det ska man hålla vid det.


   
SvaraCitera