Aviseringar
Rensa alla

Stadga sig, när?


Ämnesstartare

Också aldrig.


   
SvaraCitera

_dansare:

Hur känner ni? När vill ni stadga er?

nu helst, och vill också ha barn innan 23, annars säljer jag ut mig på annons. barn innan 23 är ett måste. [ops]och skulle dessutom vilja bo ihop med någon evetuellt gifta mig. för känner mig mogen för sådana saker nu. det gjorde jag inte förut. så ja, vill stadga mig nu typ. [y]


   
SvaraCitera

_dansare:

Självklart, om hon dyker upp så ska man satsa.. svårt att hitta ngn i dagens samhälle.. så om man gör det ska man hålla vid det.

Dessutom ska jag flytta till Danmark om ett år(Jan 2010) och bo där i ett halvår. Sen vet jag inte alls vart jag hamnar, kanske ytterligare 1 ½ år, bo kvar i sthlm, flytta tillbaka till linköping eller bo i någon annan stad. Så är lite det med varför jag inte vill ha förhållande.


   
SvaraCitera

_dansare:

När vill ni stadga er?

När det känns rätt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_dansare:

Hur känner ni? När vill ni stadga er?

när jag gjort det jag vill göra, men inte vill göra medan jag har barn. det blir förmodligen inte före 30 som det känns nu.

hur gammal är du? jag menar hur långt har du kvar till din maxgräns på 25?


   
SvaraCitera

Snart.. Eller ja
nångång.. snart.. vill plugga? ellernåT?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

nu helst, och vill också ha barn innan 23, annars säljer jag ut mig på annons. barn innan 23 är ett måste. och skulle dessutom vilja bo ihop med någon evetuellt gifta mig. för känner mig mogen för sådana saker nu. det gjorde jag inte förut. så ja, vill stadga mig nu typ.

Roligt att någon känner samma sak. Tror det är väldigt vanligt att känna så som tjej 🙂 ska hitta ngn också, det som är svårt! Good luck [bigsmile]

Matt3:

hur gammal är du? jag menar hur långt har du kvar till din maxgräns på 25?

Jag är 19, så knappt 6 år dit. Men vill ju helst innan det, så 4 år..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_dansare:

Jag är 19, så knappt 6 år dit. Men vill ju helst innan det, så 4 år..

okej, jag känner spontant att unga föräldrar inte är något som tilltalar mig. men 23-25 är ju inte jätteungt, däremot 19 (men det kanske inte var ett alternativ). jag kan ju egentligen bara tala för mig själv, men att börja prata om att gifta sig (fyllde 19 för två veckor sedan) är något jag inte alls är mogen för, men det kan ju vara annorlunda för dig. tjejer ska ju tydligen utvecklas fortare än killar[wink].

well, vad ville jag säga egentligen?:P vet inte riktigt, men jag kommer i alla fall vänta tills jag upplevt mycket mer av livet. hoppas det var ett svar som dög[smile].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

well, vad ville jag säga egentligen?:P vet inte riktigt, men jag kommer i alla fall vänta tills jag upplevt mycket mer av livet. hoppas det var ett svar som dög.

Det svaret räckte gott och väl. Givetsvis är 19 år, tycker jag själv med så det vill jag inte. Ålder tycker inte jag är så viktigt, det beror helt på erfarenhet och hur man är som person. Du kanske inte känner dig redo och vill se och utforska mer. Jag har redan gått igenom det, vilket jag inte tror beror på om man är tjej eller kille. Men det är ju vanligt för tjejer att vilja stadga sig tidigare.

Det kommer när det känns rätt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

givetvis är 19 år ungt*[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

japp lycka till!


   
SvaraCitera

INGA BARN ÄN!

Men sambo, fiskar och en kattunge någon gång vill jag ha [party]


   
SvaraCitera

_dansare:

Roligt att någon känner samma sak. Tror det är väldigt vanligt att känna så som tjej 🙂 ska hitta ngn också, det som är svårt! Good luck

jo precis [n] speciellt när dom flesta killar inte vill ha barn i åldern 20-30 årsåldern, enligt min erfarenhet vill dom flesta killar ha barn när dom är ca 40 år. villket är lite synd [n]

och lycka till du också!


   
SvaraCitera

_dansare:

Hur känner ni? När vill ni stadga er?

Vad menar du med stadga? Villa, Volvo och vovve eller bara ett långt och seriöst förhållande?


   
SvaraCitera
Hando

NevvaH! [no-no]


   
SvaraCitera