Aviseringar
Rensa alla

Stadsstädning i Uppsala


Ämnesstartare

Jag tänkte tjäna lite pengar på att städa i Uppsala.. hur ansöker man som en städare till Uppsala?


   
Citera

Tjäna pengar som städare, den var bra den. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Tjäna pengar som städare, den var bra den. [cheers]


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

Tjäna pengar som städare, den var bra den.


   
SvaraCitera

Var inte det en tävling som redan är över?


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

Tjäna pengar som städare, den var bra den.

Var det inte de som fick 30k på 4 veckor? Eller det kanske var i nån annan stad...


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Jag tänkte tjäna lite pengar på att städa i Uppsala.. hur ansöker man som en städare till Uppsala?

http://www.minstaduppsala.nu/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det helt enkelt är så jävla olämpligt och taskigt mot mig, ni som aldrig tar detta på allvar. Jag hörde att man får en rejäl summa pengar för städningen och det behöver jag. Tracka inte andra för deras val, dvs acceptera mitt val utan kontanta mobbfasoner.

Tack, Mdah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, ta tag i det själv och rör på röven och sök på Google eller du kanske inte vet vad Google är?

Googles söktjänst är världens i särklass mest använda. Företaget tillhandahåller flera andra tjänster, till exempel Google Bilder, Google Nyheter, Google Grupper, Google Bloggsök, Gmail, Google Earth och Google Analytics. Söktjänsten fick spridning sedan tidigare marknadsledaren Altavista börjat med reklam och annonser i form av banderoller på webbplatsen; detta fick många att tröttna på Altavista och gå över till Google Search. Googles storhetstid inleddes mot slutet av 1990-talet. Sedan dess växer antalet användare av söktjänsten och de största konkurrenterna är idag Yahoo och Bing. Trots hotet om en ny MSN-söktjänst på senare tid, har Google fortsatt att satsa starkt just på utvecklingen av sin söktjänst. Google köpte upp videosajten YouTube för cirka 12 miljarder kronor i oktober 2006.

Och sedan underlättar det om du kan skriva in google.se i din webbläsare.

Lycka till, Din lille Polack.


   
SvaraCitera