Aviseringar
Rensa alla

städa dator


Ingen kommer ihåg ett dåligt troll antar jag.


   
SvaraCitera

elverpigen: Hej jag undrar vad jag ska använda när jag ska tvätta rent min dator? Elektronik gillar ju inte vätskor så diska tillsammans med allt porslin är inget alternativ.

Vad ska jag rengöra den med den är en filthy skamfläck i min bostad. Kan jag ta lite ajax på en dammtrasa för att lösa upp fläckarna eller finns det spesiella medel man ska ha?

Samma tråd samma svar Galen
http://ungdomar.se/forum/thread/310287


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Samma tråd samma svar Galen
http://ungdomar.se/forum/thread/310287

utom lounge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:
Ingen kommer ihåg ett dåligt troll antar jag.

med tanke på att det fanns typ max 2 veckor och jag fick seriös hyllningstråd var det inte så dåligt, kan jag tycka. 


   
SvaraCitera

elverpigen:

med tanke på att det fanns typ max 2 veckor och jag fick seriös hyllningstråd var det inte så dåligt, kan jag tycka. 

Oh holy cow, en hyllningstråd, på UM? Svartkonst, tveklöst!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Oh holy cow, en hyllningstråd, på UM? Svartkonst, tveklöst!

det är lite tråkigt att en enskild människa kan bära på så mycket bitterhet. ta hand om dig och försök vara lite mindre av ett surkart på um, tack


   
SvaraCitera

elverpigen:

det är lite tråkigt att en enskild människa kan bära på så mycket bitterhet. ta hand om dig och försök vara lite mindre av ett surkart på um, tack

vadå surkart, oftast är han ju helfestlig!


   
SvaraCitera

elverpigen:

det är lite tråkigt att en enskild människa kan bära på så mycket bitterhet. ta hand om dig och försök vara lite mindre av ett surkart på um, tack

Mycket bitterhet? För att jag inte är snäll mot dig? Det handlar snarare om att du inte ger mig en anledning till att vara trevlig. Jag svarade faktist på din tråd, helt seriöst och utan bitterhetTumme upp Sen tyckte jag att det lät lite kul när du försökte skryta om hyllningstrådar till ett troll som ingen kommer ihåg, men det handlar nog mindre om bitterhet och mer om det du saRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vadå surkart, oftast är han ju helfestlig!

sant sry glömde

aristoteles: Mycket bitterhet? För att jag inte är snäll mot dig?

vi interagerar mycket mycket sällan, du är ju otrevlig mot andra också. Dumt av mig att trampa på ömma tår


   
SvaraCitera

elverpigen: vi interagerar mycket mycket sällan, du är ju otrevlig mot andra också. Dumt av mig att trampa på ömma tår

Men du får nog också tänka på att detta är ett forum där seriositeten ligger en bit under 100%, det är många som beter så på um det borde du veta. Jag är nog snarare uttråkad ty frugan är och jobbar och jag orkar inte göra nåt produktivt.Tumme upp Men jag kan vara snäll go och glad som en nysketen solstråle på rohypnol och det får dig att känna dig bekvämare på forumet. Förlåt om du blev ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Men jag kan vara snäll go och glad som en nysketen solstråle på rohypnol

kör på detta, två tummar upp


   
SvaraCitera

Teknikmagasiner har en slime man kan köpa som tydligen ska fungera bra. Om det är avlagringar fungerar nog en fuktig tops bäst.


   
SvaraCitera