Aviseringar
Rensa alla

städning


Ämnesstartare

hur mycket bryr du dig om det är odiskat, ostädat etc när du kommer hem till nån på fika eller liknande? Är det olika om det rä första gången du träffar nån, om det är vän eller potentiellt ligg/partner?

Säg nu.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag knullar bara neurotiker.


   
SvaraCitera

det beror på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ptja är det så stökigt att jag får allergisk reaktion/astmaanfall så känns det ju inte så trevligt (är allergisk mot damm) [crazy].

Bryr mig ej så mycket, men har själv ett behov att ha välstädat när folk kommer på besök. För mig ger en (jätte)stökig lägenhet med typ möglig disk och ruttna kompostpåsar framme ej ett bra intryck, men annars så är jag ganska /care.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur reagerar ni på kläder framme etc?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte pga är äcklig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Bryr mig inte pga är äcklig själv.

känns ändå som att sitt eget äckel är mer ok än andras?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

känns ändå som att sitt eget äckel är mer ok än andras?

Känner tvärtom. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Känner tvärtom. [sad]

motivera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

motivera

Känner mig äcklig om jag har besök av någon och inte har hunnit ta hand om allt äckel först. Är jag hos någon annan tänker jag bara "Men sedär, de är ju lika äckliga som jag. Fett." [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Känner mig äcklig om jag har besök av någon och inte har hunnit ta hand om allt äckel först. Är jag hos någon annan tänker jag bara "Men sedär, de är ju lika äckliga som jag. Fett.

ja, känner mig också äcklig i mitt äckel. Men inte om jag är själv. Däremot pendlar jag mellan att äcklas och tycka det är chill att andra har ostädat. :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

ja, känner mig också äcklig i mitt äckel. Men inte om jag är själv. Däremot pendlar jag mellan att äcklas och tycka det är chill att andra har ostädat. :C

Ser till att ha det städat om du kommer förbi här någon gång då. [party]


   
SvaraCitera

beror väl på hur mycket disk det är samt hur gammal disken är, hade nog föreslagit att fika ute ifall det var proppfullt med gammal mat på tallrikarna med möggel på..

själv måste jag ha det rent hemma men hos andra bryr jag mig inte så mycket så länge det inte är stökigt, ostädat kan vara att personen har 3 tröjor som ligger framme och kanske inte bäddat sängen men när jag varit hemma hos kompisar med ut smetat smink på golvet har jag alltid erbjudit mig att städa för att jag anser att det är så ofräscht.

ifall det är ett potentiellt ligg så vill man ju ha rena lakan och örngott, så jäkla nasty med smutsiga örngott med gammalt smink på från gamla ligg ...............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cassaaandra00:

när jag varit hemma hos kompisar med ut smetat smink på golvet har jag alltid erbjudit mig att städa för att jag anser att det är så ofräscht.

du vill inte komma förbi hos mig en sväng? Mitt handfat är lägenhetens svarta får. typ.


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

du vill inte komma förbi hos mig en sväng? Mitt handfat är lägenhetens svarta får. typ.

haha kan inte påstå att jag njuter av att göra det men en del saker måste ju göras [no-no]


   
SvaraCitera