Aviseringar
Rensa alla

städning


Ämnesstartare

bryr mig inte alls när jag är hos andra, men är jättenojjig över sånt när folk är hos mig typ[blush]


   
SvaraCitera
Exner

städa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

hur reagerar ni på kläder framme etc?

Ptja, underkläder med fittslem och/eller bajsränder i skulle ju inte vara attraktivt. Inte heller smygmögliga handukar som slängt i diverse mörka hörn.

dessutom:
Rena sängkläder vid eventuellt övernattning/samlagsidkande.


   
SvaraCitera
Exner

Nintendo:

smygmögliga handukar som slängt i diverse mörka hörn

[love]


   
SvaraCitera

Inte mycket alls...

Som tur är [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill ha ordning och reda - på mitt sätt. Jag låter inte matrester stå framme, men däremot kan det stå kartongen här och där.

Organiserat kaos alltså, då trivs jag.


   
SvaraCitera

Det beror på hur stökigt och skitigt det är, skulle inte ha lust att flytta ihop med någon som hade kläder överallt på golvet, högar med tallrikar och sånt som inte är diskat etc etc.. Då skulle jag få städa upp allt skit ju!

Men det beror ju lite på vem det är och vilka omständigheter det är i..

Hemma hos mig så vill jag gärna ha det rent,organiserat och fint. Hatar smuts på golvet om jag går barfota (dom andra i familjen hindrar mig dock från detta, då dom har så djävulskt mycket fotvårtor!) och det är på nåt sätt jobbigt om det är smutsigt överallt 😛


   
SvaraCitera

Bryr mig inte om det är lite stökigt, är det jättemycket så att det ser äckligt ut skulle jag väl inte tycka att det var trevligt osv.

Skulle det vara en vän/partner skulle jag kanske säga till, vet ej. Beror på hur stökigt det är tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge det inte gått till överdrift bryr jag mig inte nämnvärt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte över huvud taget.


   
SvaraCitera

Jag måste ha det städat när jag har besök. Om jag inte hunnit städa mitt rum så håller jag mig till andra delar av lägenheten. [y]

Om jag däremot besöker någon så bryr jag mig inte så mycket om det är städat eller inte. Men det får ändå inte vara synligt med smuts och lort, annars drar jag fortare än kvickt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stephsnipple:

Jag måste ha det städat när jag har besök. Om jag inte hunnit städa mitt rum så håller jag mig till andra delar av lägenheten. [y]

detta. Fast jag har liksom ansvar för hela lägenheten så oftast är allt eller inget stökigt

stephsnipple:

Om jag däremot besöker någon så bryr jag mig inte så mycket om det är städat eller inte. Men det får ändå inte vara synligt med smuts och lort, annars drar jag fortare än kvickt!

mh. Tycker som du på denna punkt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte så mycket. reagerar väl lite om det är väldigt äckligt eller väldigt rent. om det är jätterent osv vågar jag inte röra något [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om det inte är fullständigt kaos är det väl inte hela världen. Föredrar att ha ordning hemma, dock.


   
SvaraCitera