Aviseringar
Rensa alla

Ställ frågor om dig själv så svarar jag


Ämnesstartare

ja          


   
Citera
Ämnesstartare

Vad e jag för ngt?


   
SvaraCitera
Haxxis

kommer jag va forever alone för alltid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer jag någonsin få stock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Vad e jag för ngt?

Smålänning har jag för mig

Haxxis: kommer jag va forever alone för alltid?

Möjligen, livet har inga kvalitetsgarantier. Men att aktivt arbeta för att undvika det bör ge bättre odds att slippa det

timpeltt: Kommer jag någonsin få stock?

om du vill vågar och kan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska jag äta idag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du väljer mitt öde idag, herr jung. 

Ska jag köpa ett paket cigg? Bara för att ha alltså, inte för att öppna. Lagra i någon låda. Att röka någon gång i månaden skadar väl inte så jävla mkt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Ska jag köpa ett paket cigg? Bara för att ha alltså, inte för att öppna. Lagra i någon låda. Att röka någon gång i månaden skadar väl inte så jävla mkt?

Köp cigarrer istället, svårare att forma vanor kring att röka


   
SvaraCitera
time
 time

Varför har jag så svårt att lägga oförrätter åt sidan även fast andra tjatar på mig om att släppa skiten och gå vidare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time: Varför har jag så svårt att lägga oförrätter åt sidan även fast andra tjatar på mig om att släppa skiten och gå vidare?

Du tycker att folk vid det här laget har gjort för mycket för att komma undan med det eller har någon form av krav på allmän positiv bekräftelse du anser att du förtjänar
Är inte insatt i din personlighet


   
SvaraCitera
mynona

Varför förlåter jag jämt mina vänner för vad som helst utan att tycka att det är skamligt, jag som i grunden annars är en stolt person? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Varför förlåter jag jämt mina vänner för vad som helst utan att tycka att det är skamligt, jag som i grunden annars är en stolt person?

Rädsla för att förlora dem?


   
SvaraCitera

Har jag koll?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt: Har jag koll?

nästan all


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är jag egentligen bög


   
SvaraCitera